کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری خبر داد

كشف مواد غذائی احتكار شده‌ی 6 میلیاردی در چهارمحال و بختياري

24 شهريور 1398 ساعت 13:28

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری، از كشف انواع مواد غذائی احتکار شده به ارزش 6 ميليارد ریال در شهرستان‌هاي شهركرد و بروجن خبر داد.


سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني‌بر احتكار اقلام و كالاي اساسي مردم توسط دو محتكر در شهرستان‌هاي شهركرد و بروجن، بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالاي پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي تصريح كرد: با كار اطلاعاتي صورت گرفته دو انبار احتكار كالا در شهرهاي شهركرد و بروجن شناسائي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي و با همكاري اداره صنعت معدن و تجارت از اين انبار بازديد به عمل آمد.

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ماموران موفق شدند در بازرسي از اين دو انبار در مجموع 10 تن انواع برنج خارجي و ایرانی، 70 تن قند و شكر، 750 ليتر روغن خوراكي، 1000 قوطی رب گوجه فرنگی، 5000 بسته ماكاروني و یک تن و 180 كيلوگرم چاي احتكار شده كشف كنند.

غلامزاده در پایان با اشاره به اینکه بنابر نظر کارشناسان ارزش اقلام احتکار شده 6 ميليارد ریال برآورد شده است، تاكيد كرد: پليس با كساني كه بخواهند در بازار اختلال ايجاد كرده و با احتكار مايحتاج مردم، قيمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد مي‌كند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 42853

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42853/كشف-مواد-غذائی-احتكار-شده-ی-6-میلیاردی-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir