کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگیری دو متخلف محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

23 شهريور 1398 ساعت 12:35

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت و طی عملیاتی جداگانه، یک نفر متخلف حمل چوب بلوط جنگلی با یک دستگاه موتورسیکلت و یک نفر متخلف قطع یک اصله درخت بلوط حین ارتکاب جرم را در شهرستان لردگان شناسایی و دستگیر کردند.


شهرام احمدی  مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با تلاش مأموران یگان حفاظت و طی عملیاتی جداگانه، یک نفر متخلف حمل چوب بلوط جنگلی با یک دستگاه موتورسیکلت و یک نفر متخلف قطع یک اصله درخت بلوط حین ارتکاب جرم را در شهرستان لردگان شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از متخلف قطع درخت جنگلی، یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 احمدی تصریح کرد: براساس قانون شکار و صید، شکار حیات وحش بدون داشتن مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست غیرقانونی بوده و پیگرد قضایی دارد.

به گزارش جهانبین نیوز؛ شهرستان لردگان با داشتن 3 هزار و 420 کيلومتر وسعت در جنوب چهارمحال و بختياري واقع شده که از سمت شمال به شهرستان بروجن و اردل و در جنوب به استان كهگلويه و بوير احمد و در شرق به استان اصفهان و در غرب به استان خوزستان محدود شده است.

انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 42847

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42847/دستگیری-دو-متخلف-محیط-زیست-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir