۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۲۸۲۴
وزیر جهاد کشاورزی در شهرکرد:

هر جا متکی به خود بوده‌ایم و از فکر، توانایی و ظرفیت کشور استفاده کرده‌ایم موفق بودیم

افتتاح اولین کارخانه تحقیقاتی، تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور در چهارمحال و بختیاری
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر بناست تولیدی پایدار و اقتصادی داشته باشیم باید در چهارچوب یک قرارداد و زنجیره جای گیرد و تقاضا محور باشد و فرآوری و تقاضا را در نظر بگیریم که تولیدات ما روی دستمان نماند افزود.
هر جا متکی به خود بوده‌ایم و از فکر، توانایی و ظرفیت کشور استفاده کرده‌ایم موفق بودیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمود حجتی 21 شهریورماه در آیین افتتاح اولین کارخانه تحقیقاتی، تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ما باید قدردان انقلاب و نظام باشیم و تحت تاثیر موج هایی که  در گوشه و کنار در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه علیه نظام صورت می‌گیرد قرار نگیریم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: باید نقدها بیان شوند ولی باید حواس خود را جمع کنیم زیرا افرادی قصد دارند اصل نظام را از ما بگیرند.

حجتی با اشاره به تولید 25 هزار تن آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری، گفت: در سه استان شمالی کشور 17 هزار تن ماهی استخوانی تولید می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این موضوع که هم باید تولید انجام شود و هم زنجیره تولید داشته باشیم و فرآوری و تقاضا را در نظر بگیریم که تولیدات ما روی دستمان نماند افزود: اگر بناست تولیدی پایدار و اقتصادی داشته باشیم باید در چهارچوب یک قرارداد و زنجیره جای گیرد و تقاضا محور باشد.

وی با اشاره به اینکه زنجیره تولید دارای حلقه‌های بسیاری است، افزود: این مجموعه فرادانه افتخار می‌کند که توانستند با مدیریت خود ظرفیت‌هایی که در کشور است هموطنانی را بسیج کنند.

حجتی گفت: ممکن است اختلاف نظر و سلیقه داشته باشیم ولی همه متعلق به یک کشور، مملکت و استان هستیم، باید با همدلی و همکاری که در گذشته بوده کشور و استان را ساخت و توسعه داد.

وی بیان کرد: هر جا متکی به خود بوده‌ایم و از فکر، توانایی و ظرفیت کشور استفاده کرده‌ایم موفق بودیم.

وزیر حهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امروز نیروی انسانی سرآمد کشورها است‌، خاطرنشان کرد: از نظر توانایی باید مایه افتخار برای نسل‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۳۳

27 Dec 2019