۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۲۸۰۷
کارشناس مسائل مذهبی:

دشمنی یزیدی‌های زمان با اهل بیت (ع) پایان ندارد/ راهِ امام حسین (ع)، راه انبیا و اولیاست

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه نباید تصور کنیم که یزید و ابن زیاد فقط همان یزید و ابن زیاد زمان امام حسین (ع) هستند گفت: وهابیت از خدا بی‌خبر، روسای جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل همان یزیدی‌های زمان هستند.
دشمنی یزیدی‌های زمان با اهل بیت (ع) پایان ندارد/ راهِ امام حسین (ع)، راه انبیا و اولیاست
حجت‌الاسلام سید داوود احمدپناه کارشناس مسائل مذهبی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امام حسین (ع) پایه‌گذار مکتب مقدسی است که نه‌تنها در زمان خودشان که تا روز قیامت آموزنده درس سبک زندگی برای بشریت است.
 
وی با بیان اینکه  نباید تصور کنیم که یزید و ابن زیاد فقط همان یزید و ابن زیاد زمان امام حسین (ع) هستند اضافه کرد: وهابیت از خدا بی‌خبر، روسای جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل همان یزیدی‌های زمان هستند.
 
احمدپناه با اشاره به محتوای زیارت عاشورا ادامه داد:  باید از هر چیزی که ما را از راه امام حسین (ع) دور می‌کند اعلام بیزاری کرد و در این دعابسیار بر این نکته تاکید شده است.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: پیام و یاد امام حسین (ع) از 1400 سال پیش در بین مردم باقی مانده و نسل به نسل منتقل می‌شود و همه دنیا در ایام اربعین شاهد معجزات بسیاری است.

وی افزود: در این اجتماع بزرگ بیش از 20 میلیون نفر حضور دارند و حضور میلیون‌ها عاشق و شیفته امام حسین (ع) در این راهپیمایی دنیا را به حیرت وا داشته و مردم از خود سوال می‌کنند امام حسین (ع) کیست که در چهلمین روز از شهادتش مردم اینگونه به میدان می‌آیند و عزاداری می‌کنند.

احمدپناه با تاکید بر اینکه راه امام حسین (ع) راه انبیا و اولیا است یادآور شد: امروز هجمه‌های بسیاری علیه امام حسین (ع) و پیام ایشان وجود دارد و دشمن تلاش می‌کند تا جوانان را از عزاداری‌های این امام بزرگوار دور کند.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان داشت: در این شرایط مهم‌ترین وظیفه ما تبعیت از مقام معظم رهبری است و ایشان امروز نایب امام حسین (ع) و امام زمان (عج) هستند و رهنمودهای پیامبرگونه‌شان بسیار راه‌گشا است.

وی با اشاره به اینکه باید خیمه ولایت را تقویت کنیم ادامه داد: آن‌هایی که در کوفه نماینده امام حسین (ع) را شهید کردند در روز عاشورا به مقابله با این امام بزرگوار برخاستند و بنابراین اگر کسی بگوید ما امام حسین (ع) را قبول داریم اما مقام معظم رهبری را قبول نداریم صددرصد دروغ می‌گویند.

احمدپناه تاکید کرد: لازم است در برابر هجمه‎های دشمن بصیرت داشت، همان بصیرتی که خوشبختانه ملت ایران در فتنه‌های اخیر داشتند.

 این کارشناس مسائل مذهبی گفت: مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند و با اتحاد مشکلات اقتصادی را حل کنند و همواره گوش به زنگ فرمان مقام معظم رهبری باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۲۳

27 Dec 2019