۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۴۲۷۹۶
امام جمعه شهرستان لردگان:

مسئولان ما مي‌بايست از بد قولي ها و بد عهدي هاي اروپاييان عبرت بگیرند

امام جمعه لردگان در خصوص بد قولي هاي اروپاييان در سال گذشته طبق فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: اروپاييان در وعده و وعيدشان در خصوص برجام نه تنها عمل نکردند بلکه تمام قد در کنار آمريکا ايستادند و در طرح‌هاي تحريمي جديد عليه کشورمان شرکت کردند ...
مسئولان ما مي‌بايست از بد قولي ها و بد عهدي هاي اروپاييان عبرت بگیرند
 به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگاندر خطبه نماز جمعه اين هفته گفت:  شرکت در مجالس عزاداري اباعبدالله الحسين(ع) را بهترين مسئله جمع آوري توشه تقوا براي آخرت عنوان کرد.

 وي گفت: حادثه عاشورا را در دو مرحله مي توان تشريح کرد، مرحله اول؛ مربوط به شهادت امام حسين (ع) و ياران باوفايش است و مرحله دوم که کمتر از مرحله اول نيست مربوط به عصر عاشورا و  اسارت اهل بيت عليه السلام و در ادامه خطبه خواني حضرت زينب کبري در شام و رسوا کردن دستگاه اموي است.

امام جمعه لردگان بيان داشت: خطبه اي که توسط عقيله بني هاشم بر اساس وقايع عاشورا و جفايي که بر عبدالله الحسين (ع) و ياران با وفايش خوانده شد و بشريت را از خواب غفلت بيدار کرد و باعث رسوايي يزيد و دستگاه فاسد اموي  شد.

تاج زاد افزود: در بزرگي شخصيت حضرت زينب و همين بس که علم و فضايل و کمالات است و تربيت يافته مکتب علوي و فاطمي و حسيني و حسني است.

وي گفت: جايگاه علمي حضرت زينب به گونه‌اي است که عقيله بني هاشم ناميده مي شود و در انجام فرايض و واجبات و مستحبات دين حتي بعد از حادثه سنگين عاشورا نيز کوشا و مقيد بودند .

ايشان در ادامه خاطر نشان کرد: عبادات حضرت زينب (س) به گونه‌اي است که آقا اباعبدالله الحسين (ع) از اين بانوي عالم درخواست دعا داشتند.
 
امام جمعه لردگان در خطبه دوم نيز با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص بد قولي اروپاييان در سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طبق فرمايشات معظم له مشخص شد که اروپاييان در وعده و وعيدشان در خصوص برجام نه تنها عمل نکردند بلکه تمام قد در کنار آمريکا ايستادند و در طرح‌هاي تحريمي جديد عليه کشورمان شرکت کردند و مسئولان ما مي‌بايست اين بد قولي ها و بد عهدي ها را سرلوحه کار خود قرار دهند و دنباله‌رو مقام معظم رهبري و بيانات دشمن شناس معظم له قرار گيرند.

وي، مسئولان را بر داشتن محکم گام سوم ترغيب نمود و از آنها خواست برجام بدون عمل به وعده هاي مذاکره کننده طرف هاي مقابل از اعتبار ساقط است و مسئولان مي بايست مقام و ايستاده عمل کنند.
 وي در ادامه به روز ۱۷ شهريور کشتار مردم انقلابي در ميدان ژاله تهران توسط رژيم سفاک پهلوي اشاره کرد و گفت: پيروزي انقلاب ثمره خون شهدا والا مقام است و اين خون تضمين کننده پيروزي واقعي خواهد بود و گراميداشت ياد و خاطره شهدا نبايد به فراموشي سپرده شود.
امام جمعه لردگان در پايان با توجه به نزديک شدن به روز هاي تاسوعاي حسيني و و عاشوراي حسيني از مسئولين و هيئت‌هاي مذهبي خواستند برنامه‌ها و عزاداري هاي کيفي در خور شأن حضرت آقا اباعبدالله الحسين(ع) با نظم برگزار شود.
انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۷:۵۱

28 Dec 2019