کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با جهانبین نیوز:

بسیج همواره تلاش می کند شرایط رکود اقتصادی را به شرایط فعال تبدیل کند

14 شهريور 1398 ساعت 16:52

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با فرهنگ سازی و تسهیل گری برای تولید کنندگان خانگی برنامه های زیادی را در دستور کار دارد که بتواند شرایط رکود اقتصادی را به شرایط فعال تبدیل کند.


سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از زمای که بسیج سازندگی شکل گرفت محرومیت زدایی جز راهبردهای اصلی سپاه و سازمان بسیج منظور شد.

 وی با اشاره به اینکه  در سال گذشته در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی 40  هزار پروژه محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و  محروم کشور توسط سپاه و بسیج  و با همکاری مردم و دستگاه های مسئول در برنامه ریزی ها لحاظ شد  تصریح کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از پروژه ها به بهره برداری رسیده و ما بقی  پروژه ها نیز در برنامه ریزی زمان بندی شده به اتمام خواهد رسید .

سردار سلیمانی افزود: با توجه به شرایط مناطق محروم و کم برخوردار، رسیدگی و توجه به رفع کمی ها و کاستی های این  مناطق همچنان در کانون توجه سپاه و بسیج در برنامه ریزی ها قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان ما همواره آمادگی کامل در برابر هجمه های دشمن را دارند اذعان داشت: همه مردم ایران یک بسیجی هستند و در مقابل دشمن مقاومت می کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه عده ای از بسیجیان سازمان یافته هستند بیان داشت: عده ای از بسیجیان در بحث محرومیت زدایی تلاش می کنند و همه آن ها برای خدمت به ملت بزرگ ایران آماده هستند.

تحریم ها برای ما یک فرصت است

وی با بیان اینکه تحریم ها برای ما فرصت هستند عنوان کرد: ملت ایران در مقابل تحریم ها فشارهای حداکثری را تحمل کردند اما از این تحریم ها فرصتی برای خود ساختند.

سردار سلیمانی یادآور شد: بسیج با فرهنگ سازی و تسهیل گری برای تولید کنندگان خانگی برنامه های زیادی را در دستور کار دارد که بتواند شرایط رکود اقتصادی را به شرایط فعال تبدیل کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ملت ایران در زمینه اقتصاد رشد خواهد کرد بیان داشت: با توجه به برنامه های وسیعی که بسیج در دستور کار خود قرار داده است می تواند در اشتغال و رونق تولید نیز کمک کند و آینده خوبی را برای ملت ایران رقم بزند.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 42791

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42791/بسیج-همواره-تلاش-می-کند-شرایط-رکود-اقتصادی-فعال-تبدیل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir