۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۲۷۸۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نگذاریم پیام های امام حسین (ع) در جامعه اسلامی رنگ ببازد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت : ما باید روحیه و فرهنگ بسیج را در جامعه تقویت کنیم و نگذاریم پیام های امام حسین (ع) در جامعه رنگ ببازد .
نگذاریم پیام های امام حسین (ع) در جامعه اسلامی رنگ ببازد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الااسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بسیج همیشه پشتوانه انقلاب است و امید داریم این پشتوانه سالم روز به روز تقویت شود .

وی تصریح کرد: همه ما باید پیرو راه امام حسین (ع) باشیم و پیام های ایشان را زنده نگه داریم.

حجت الا اسلام نکونام با اشاره به اینکه امام حسین (ع) فرمودند اگر ولایت و امامت مسیر خود را عوض کرده و منحرف شود دین خدا متزلزل می شود بیان داشت : امام حسین (ع ) می ترسیدند که ولایت و امامت در میان جامعه کهنه شود و حق پایمال گردد و باطل بر جامعه غلبه کند.
وی عنوان کرد: ما باید پیرو راه امام حسین (ع) باشیم و و از فرمایشات ایشان عبرت گرفته و نگذاریم باطل بر حق پیروز شود.

حجت الااسلام نکونام با اذعان بر اینکه امروز دشمن میخواهد به نظام ما آسیب برساند یاد آور شد: امروز به برکت خون شهدا  پرچم امامت و ولایت در کشور ما بلند است.
وی افزود: امام خمینی (ره ) تاکید داشتند که آمریکا شیطان بزرگ است و این را همیشه اویزه گوش خود کنید و ما باید پیام امام را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به فرموده  امام (ره) مبنی بر اینکه با ولایت باشید تا به انقلاب شما آسیب نرسد اذعان داشت : امام فرمودند یک موی کوه نشینان بر همه کاخ نشینان می ارزد .

نکونام در پایان خاطر نشان کرد: بسیج را تقویت کنید و روحیه و فرهنگ بسیجی کشور را پیش ببرید و نگذارید این پیام ها رنگ ببازد

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۹:۳۲

27 Dec 2019