۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۷۸۷
رئیس تبیلغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد:

برپايي همايش شيرخوارگان حسيني در 10 نقطه اردل + تصوير

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل از برگزاري همايش شيرخوارگان حسيني به مناسبت شهادت حضرت علي اصغر(ع) همزمان با سراسر کشور در 10 نقطه از شهر و روستاهاي اين شهرستان برگزار مي‌شود.
برپايي همايش شيرخوارگان حسيني در 10 نقطه اردل + تصوير
حجت الاسلام مهرداد بهرامي رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اينکه همايش شيرخوارگان حسيني در نخستين جمعه ماه محرم الحرام همزمان با سراسر کشور در شهرستان اردل برگزار مي شود افزود: اين آئين عظيم راس ساعت 8 صبح در 10 نقطه ي اردل هم با حضور پرشکوه مادران و نوزادان شيرخوار ملبس به لباس سبز و پيشاني بند " يا صاحب الزمان عج" برپا مي شود .
 
بهرامي مديحه‌سرايي مداحان اهل بيت(ع) و سخنراني روحانيون را از برنامه‌هاي همايش شيرخوارگان حسيني در شهرستان اردل عنوان کرد.

وي بيان کرد: هر ساله همايش شيرخوارگان حسيني با استقبال گسترده مادران و کودکان برگزار مي‌شود و پيش‌بيني مي‌شود امسال اين مراسم باشکوهتر از سال‌هاي گذشته در سطح شهرستان برگزار شود.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در پايان برگزاري همايش شيرخوارگان حسيني را يکي از برنامه‌هاي ماه محرم‌الحرام دانست و اضافه کرد: اين همايش به همت شوراي هيئات مذهبي شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۵:۲۴

28 Dec 2019