۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۴۲۷۷۵

دستگیری 2 متخلف شکار حیات وحش در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از دستگیری 2 نفر متخلف شکار غیر مجاز حیات وحش در شهرستان های لردگان و اردل خبر داد.
دستگیری 2 متخلف شکار حیات وحش در چهارمحال و بختیاری
 به گزارش جهانبین نیوز ، شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: در پی وصول گزارشات دوستداران محیط‌زیست و طی عملیاتی جداگانه، مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان یک نفر متخلف شکار غیرمجاز کبک وحشی را در شهرستان لردگان و یک نفر متخلف شکار زردپره سرسیاه را در شهرستان اردل شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: از این متخلفان، 3 قطعه کبک وحشی، فشنگ چهارپاره و ساچمه زنی، 30 قطعه پرنده زردپره سرسیاه، یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد. احمدی ادامه داد: این متخلفان پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس بند الف ماده 10 و بند ب ماده 12 قانون شکار و صید و ماده 31 آئین نامه اجرایی قانون شکار و صید، شکار حیات وحش بدون داشتن مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست غیر قانونی بوده و پیگرد قضایی دارد.

شهرستان لردگان با داشتن3420 کيلومتر وسعت در جنوب استان چهارمحال و بختياري واقع شده که از سمت شمال به شهرستان بروجن و اردل و در جنوب به استان كهگلويه و بوير احمد و در شرق به استان اصفهان و درغرب به استان خوزستان محدود شده است.

شهرستان اردل در فاصله ۸۶ کیلومتری بروجن و 7۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد، در مسیر جاده ارتباطی استان خوزستان به استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۵:۴۸

27 Dec 2019