کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد ؛

کسب رتبه اول کشور در فرایند صدور ابلاغ توسط استان چهارمحال و بختیاری

7 شهريور 1398 ساعت 8:17

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه اول کشور در فرایند صدور ابلاغ توسط استان چهارمحال و بختیاری خبر داد .


به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت : در آستانه سال تحصیلی جدید همه تلاش مسئولان و متولیان آموزش و پرورش بر آن است که در روز بازگشایی مدارس همه ی امور مربوطه ساماندهی شده باشد و دانش آموزان و معلمان سال تحصیلی جدید را با انرژی و توان مضاعف و بدون هرگونه اشکال و ایراد آغاز نمایند .

قائد امینی افزود : اعضای ستاد پروژه مهر با تلاش شبانه روزی مشغول تمهید مقدمات شروع سال تحصیلی جدید هستند و کمیته های مختلف این ستاد مسائل مربوطه را باجدیت پیگیری می کنند .

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین موارد ،سازماندهی و صدور ابلاغ همکاران تا تاریخ 1398/06/05 بوده که استان چهارمحال و بختیاری موفق شد با تلاش شبانه روزی معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل و دوایر داخلی مربوطه و همچنین تلاش مدیران، معاونین و کارشناسان شهرستانها ، مناطق و نواحی در موعد مقرر بیشترین میزان ابلاغ را به ثبت رسانده و رتبه اول کشوری را با صدور ابلاغ برای 96/95 درصد همکاران  کسب نماید.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل ستادی برای کسب این مهم ، اظهار امیدواری کرد با تلاش های صورت گرفته بتوانیم شاهد بازگشایی شکوهمند مدارس در روز اول مهر باشیم .

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 42748

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42748/کسب-رتبه-اول-کشور-فرایند-صدور-ابلاغ-توسط-استان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir