۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۲۷۴۳
دادستان شهرستان لردگان خبرداد:

با متخلفين سد معبر در کوچه و خيابان ها برخورد قانوني مي شود

دادستان شهرستان لردگان گفت: سد معابر کوچه ها و خيابانها توسط صاحبين عروسي ها ممنوع است و با متخلفين برخورد قانوني مي شود.
با متخلفين سد معبر در کوچه و خيابان ها برخورد قانوني مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سعيد جريده اصل دادستان شهرستان لردگان  اظهار داشت: با توجه به نارضايتي عموم مردم شهرستان در خصوص  نحوه برگزاري مراسمات عروسي و ايجاد مزاحمت براي شهروندان در حين برگزاري عروسي ها و ارتکاب برخي ديگر از جرائم مثل آلودگي صوتي و اخلال در نظم عمومي و... لذا با درخواست مکرر مردم شهرستان شوري پيشگيري از وقوع جرم شهرستان در تاريخ  پنجم شهريور ماه 98 با حضور اعضا از جمله رياست دادگستري، دادستان، فرماندار و امام جمعه شهرستان  در اين خصوص تشکيل جلسه داده و مصوباتي اتخاذ شد .
 
جريده اصل بيان داشت: برگزاري مراسم پس از نيمه شب(ساعت۲۴) در منازل  به نحوي که موجب ايجاد مزاحمت براي  شهروندان شود ممنوع است و با مالک منزل برخورد قانوني خواهد شد‌.

وي افزود: با توجه به محدوديت و نواقص معابر شهري و به منظور پيش گيري از وقوع جرايم و تخلفات ديگر، لذا راه اندازي کاروانهاي عروسي به نحوي که موجب ترافيک و اخلال در تردد خودروها و ايجاد مزاحمت براي شهروندان شود در سطح شهرستان ممنوع است و وسايل نقليه در مرحله اول توقيف مي شوند و در مراحل بعد به مرجع قضايي معرفي مي شوند.

دادستان شهرستان لردگان گفت: با توجه به حوادث ناگوار ناشي از تيراندازي در مراسمات عروسي و ايجاد مزاحمت براي شهروندان لذا تيراندازي در مراسمات عروسي ممنوع است و فرد متخلف  جهت برخورد قانوني به مرجع قضايي معرفي مي شود.

وي تصريح کرد:  نواختن موسيقي در مراسمات عروسي در سطح شهر پس از نيمه شب  به نحوي که موجب ايجاد مزاحمت براي ديگر شهروندان ممنوع است و با متخلفين برخورد قانوني خواهد شد.

سعيد جريده گفت:  سد معابر کوچه ها و خيابانها توسط صاحبين عروسي ها ممنوع است و با متخلفين برخورد قانوني مي شود.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۰۴

29 Dec 2019