۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۲۷۴۲
عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

منطقه گردشگری رستم آباد فاقد مرکز رفاهی تفریحی است

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: منطقه گردشگری سراب رستم آباد فاقد مرکز رفاهی تفریحی است که لازم است میراث فرهنگی به این مسئله رسیدگی کند.
منطقه گردشگری رستم آباد فاقد مرکز رفاهی تفریحی است
به گزارش  جهانبین نیوز ، حسینعلی رضایی سرپیری عضو شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده های شهرستان اردل گفت:  جاده ارتباطی شهر دشتک- روستای سرپیر  به دلیل تردد زیاد زائرین به امامزاده در روستا بسیار خطرناک است وعدم نصب گاردریل ،عریض نبودن این جاده و عدم اسفالت مناسب و همچنین وجود پیچ های خطرناک این جاده را غیراستاندار نموده است .
 
رضايي سرپیری نبود مرکز رفاهی تفریحی در منطقه گردشگری سرداب  رستم آباد را عنوان و گفت: اداره کل ميراث فرهنگی به این مهم رسیدگی نماید .
 
عضو شورای اسلامی استان با اشاره به ورود گردشگران بسیار به آبشار لندی شهرستان اردل گفت:  آسفالت جاده این آبشار و همچنین جاده اردل به کاوند درویشان و لشتر از ضروریات است.
 
نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی استان جذب سرمایه گذار در روستاهای سرپیر ، کاوند درویشان و دیناران را مهم دانست و گفت : طبیعت در این روستاها رنگ و بویی دیگر دارد که متاسفانه از آنها غفلت شده.
 
وی کمبود سرویس های بهداشتی در اماکن گردشگری شهرستان اردل و همچنین عدم توجه به  پارک ساحلی کاج و دز پارت اردل  و همچنین عدم مرمت پل بهشت آباد ، تکیه بختیاری ها را از معضلات بر شمرد .
 
عضو شورای اسلامی استان با اشاره به  نامشخص بودن متولی مرمت اماکن تاریخی گفت: متاسفانه مشاهده شده جوانانی از بخش خصوصی جهت مرمت حمام شهرداری شهر اردل اقدام نموده که مجوز از اداره کل اوقاف و امور خیریه داشته و چندی قبل از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جهت مرمت اقدام نمودند که خود دارای تداخلاتی است و باید مسئولین محترم ابتدا متولی امر را مشخص سپس اقدام به واگذاری به بخش خصوصی نمایند.
 
رضایی سرپیری پیگیری چهارخطه ورودی اردل به سه راهی کاج ، پل مراد آباد ، جاده دیناران به دهدلی ، تنگ درکش ورکش ، جاده خوزستان از سمت پل سه راهی کاج – خوزستان به سمت دشتک و یک مسیر دیگر اردل گورمیزه را از دیگر مشکلات این شهرستان بر شمرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۴:۰۰

28 Dec 2019