کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

منطقه گردشگری رستم آباد فاقد مرکز رفاهی تفریحی است

6 شهريور 1398 ساعت 8:38

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: منطقه گردشگری سراب رستم آباد فاقد مرکز رفاهی تفریحی است که لازم است میراث فرهنگی به این مسئله رسیدگی کند.


به گزارش  جهانبین نیوز ، حسینعلی رضایی سرپیری عضو شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده های شهرستان اردل گفت:  جاده ارتباطی شهر دشتک- روستای سرپیر  به دلیل تردد زیاد زائرین به امامزاده در روستا بسیار خطرناک است وعدم نصب گاردریل ،عریض نبودن این جاده و عدم اسفالت مناسب و همچنین وجود پیچ های خطرناک این جاده را غیراستاندار نموده است .
 
رضايي سرپیری نبود مرکز رفاهی تفریحی در منطقه گردشگری سرداب  رستم آباد را عنوان و گفت: اداره کل ميراث فرهنگی به این مهم رسیدگی نماید .
 
عضو شورای اسلامی استان با اشاره به ورود گردشگران بسیار به آبشار لندی شهرستان اردل گفت:  آسفالت جاده این آبشار و همچنین جاده اردل به کاوند درویشان و لشتر از ضروریات است.
 
نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی استان جذب سرمایه گذار در روستاهای سرپیر ، کاوند درویشان و دیناران را مهم دانست و گفت : طبیعت در این روستاها رنگ و بویی دیگر دارد که متاسفانه از آنها غفلت شده.
 
وی کمبود سرویس های بهداشتی در اماکن گردشگری شهرستان اردل و همچنین عدم توجه به  پارک ساحلی کاج و دز پارت اردل  و همچنین عدم مرمت پل بهشت آباد ، تکیه بختیاری ها را از معضلات بر شمرد .
 
عضو شورای اسلامی استان با اشاره به  نامشخص بودن متولی مرمت اماکن تاریخی گفت: متاسفانه مشاهده شده جوانانی از بخش خصوصی جهت مرمت حمام شهرداری شهر اردل اقدام نموده که مجوز از اداره کل اوقاف و امور خیریه داشته و چندی قبل از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری جهت مرمت اقدام نمودند که خود دارای تداخلاتی است و باید مسئولین محترم ابتدا متولی امر را مشخص سپس اقدام به واگذاری به بخش خصوصی نمایند.
 
رضایی سرپیری پیگیری چهارخطه ورودی اردل به سه راهی کاج ، پل مراد آباد ، جاده دیناران به دهدلی ، تنگ درکش ورکش ، جاده خوزستان از سمت پل سه راهی کاج – خوزستان به سمت دشتک و یک مسیر دیگر اردل گورمیزه را از دیگر مشکلات این شهرستان بر شمرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 42742

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42742/منطقه-گردشگری-رستم-آباد-فاقد-مرکز-رفاهی-تفریحی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir