۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد مطلب : ۴۲۷۴۰
وزیر علوم در شهرکرد:

کیفی‌سازی مراکز علمی در دستور کار قرار دارد

وزیر علوم در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دانش‌آموزان بیشتر به تحصیل در رشته پزشکی و دندان‌پزشکی در دانشگاه تمایل دارند و توجه نکردن به هدایت تحصیلی در دبیرستان باعث ایجاد مشکلاتی در آینده است.
کیفی‌سازی مراکز علمی در دستور کار قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌های گذشته تعداد زیادی مراکز آموزش عالی ایجاد شد که مشکلاتی در پی داشت به همین علت  ساماندهی این مراکز عالی دانشگاهی در اولویت کاری قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه ظرفیت دانشگاه‌های کشور بیش از یک‌میلیون و 400 هزار نفر است، افزود: در سال‌جاری حدود یک‌میلیون و 150 هزار نفر داوطلب شرکت در دانشگاه ‌های سراسر کشور هستند.

غلامی اضافه کرد: در خصوص ساماندهی مراکز علمی دانشگاهی در هر استان یک دانشگاه محور برای سایر دانشگاه‌های همان استان از آزاد، پیام‌نور، علمی کاربردی، غیرانتفاعی و ... قرار می‌گیرد.

وزیر علوم با اشاره به اینکه کیفی‌سازی مراکز علمی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: دانش‌آموزان بیشتر به تحصیل در رشته پزشکی و دندان‌پزشکی در دانشگاه تمایل دارند و توجه نکردن به هدایت تحصیلی در دبیرستان باعث ایجاد مشکلاتی در آینده است.

وی در پایان با اشاره به موضوع مهم عفاف و حجاب و برنامه‌ریزی در این خصوص افزود: کرسی‌های آزاداندیشی، سخنرانی توسط صاحبنظران و برنامه‌هایی از این قبیل همواره در سطح دانشگاه‌های کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۱۵

29 Dec 2019