۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۲۷۳۸
مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

نشاط اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه کارگری است

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: نشاط اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه کارگری است و ایجاد نشاط اجتماعی می‌تواند موجب بهبود فضای کسب و کار و پیشرفت نظام اقتصادی کشور شود.
نشاط اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه کارگری است
به گزارش جهانبین نیوز؛  به‌مناسبت هفته دولت همایش ارتقا نشاط اجتماعی در جامعه کارگری استان چهارمحال و بختیاری برگزار و در آن از ۱۲ نفر از کارگران برتر تجلیل شد.

در این همایش مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: در تلاش هستیم با برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها نشاط اجتماعی را در جامعه کارگری ترویج کنیم.

 وی با اشاره به ضرورت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین کارگران بخش‌های مختلف اقتصادی و خانواده‌های آن‌ها افزود: سبک زندگی سالم در سطح جامعه کار و تولید، کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی و افزایش بهره‌وری کار، ارتقا سلامت جسمانی و روانی کارگران و افزایش امید به زندگی را در پی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: نشاط اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه کارگری است و ایجاد نشاط اجتماعی می‌تواند موجب بهبود فضای کسب و کار و پیشرفت نظام اقتصادی کشور شود.

وی تصریح کرد: زمانی‌که مردم جامعه‌ای از نشاط اجتماعی برخوردار باشند، وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا کرده و به موازات آن آسیب‌های اجتماعی کاهش و انگیزه برای کار و تلاش افزایش می‌یابد و  این چنین جامعه‌ای، مسیر پیشرفت و ترقی را به سرعت طی می‌کند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۰:۲۸

28 Dec 2019