۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۲۷۳۵
به صورت مجازی/

کلنگ زنی بیش از پنج هزار واحد مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 5 هزار و 19 واحد مسکن ملی، در چهارمحال و بختیاری توسط رئیس‌جمهور به‌صورت مجازی کلنگ‌زنی شد.
کلنگ زنی بیش از پنج هزار واحد مسکن ملی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی و چهل سالگی دانشگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران گفت: 5 هزار و 19 واحد مسکن ملی، در چهارمحال و بختیاری توسط رئیس‌جمهور به‌صورت مجازی کلنگ‌زنی شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اشاره کرد: با بررسی‌های انجام شده مسئولان استان اعلام کردند زمین کافی برای افزایش این تعداد واحد مسکن ملی تا 10 هزار واحد وجود دارد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با هفته دولت 56 پروژه با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان در شهرستان شهرکرد، ۲۶۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد تومان در سطح استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

عباسی با اشاره به کلنگ‌زنی 2 هزار و 440  واحد مسکونی برای محرومین در روستاها توسط محمدباقر نوبخت  رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیح داد: این واحدها توسط بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان بصورت یک‌ساله ساخته و کاملا رایگان در اختیار محرومان قرار خواهند گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به سفر وزیر نیرو در روزهای آتی به چهارمحال و بختیاری  عنوان کرد: امید است با حضور وزیر نیرو در استان در خصوص توسعه کمی و کیفی دانشگاه شهرکرد تصمیمات خوبی اتخاذ شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۲:۲۷

26 Dec 2019