۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۲۷۳۴
نوریان:

دانشگاه ها باید پلی برای رونق تولید و توسعه باشند

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه بایستی مرجعیت علمی داشته باشد و باید موتور محرک توسعه‌ و رونق تولید در کشور باشد.
دانشگاه ها باید پلی برای رونق تولید و توسعه باشند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ اردشیر نوریان در مراسم چهل سالگی‌انقلاب اسلامی و چهل سالگی دانشگاه شهرکرد گفت: اگر به توسعه کمی و‌ کیفی دانشگاه شهرکرد توجه شود این دانشگاه بیش از این رشد خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در صورتی  می‌توان در جهان ابرقدرت شد که علاوه بر علم‌آفرینی و فن‌آفرینی شعاع تاثیرگذاری این دو‌ موضوع گسترده باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه می‌تواند در این تئوری نقش بیشتری ایفا کند و باتوجه به استعداد‌ها، اساتید برجسته و دانشجویان سهم بیشتری در این خصوص داشته باشد.

نوریان با اشاره به اینکه دانشگاه تاثیر مهمی مسائل سیاسی و اجتماعی دارد، بیان کرد: باید تلاش شود دانشگاه با اقتصاد هماهنگ‌تر شود.

نماینده مردم شهرستان‌های  شهرکرد، بن و سامان عنوان کرد: علاوه بر اینکه دانشگاه بایستی مرجعیت علمی داشته باشد نقش‌آفرینانه باید موتور محرک توسعه‌ و رونق تولید در کشور باشد.

نوریان  با بیان اینکه دانشجو مؤذن جامعه است، اظهار کرد: باید دانشجویان بصورت کاملا عمیق فهم سیاسی داشته باشند اما سیاسی کار نباشند و در صورت لزوم اخلاق‌مدارانه تذکر بدهند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه شهرکرد ظرفیت بیشتری برای توسعه دارد، خاطر نشان کرد: باید به توسعه کمی و کیفی و وضعیت علمی دانشگاه توجه داشت.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۴:۰۳

28 Dec 2019