۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۲۷۳۱
فرمانده قرارگاه سيدالشهدا(ع) استان اصفهان:

بيانيه گام دوم انقلاب براي جوانان، مايه حرکت سريع در راه پيشرفت و اقتدار آفريني است

فرمانده قرارگاه سيد الشهدا اصفهان در جمع خانواده بازنشستگان سپاه و بسيجيان شهرستان لردگان گفت: بيانيه گام دوم انقلاب توسط خود رهبري نوشته شد و تلاش زيادي براي تدوين آن صورت گرفت و اين بيانيه، اهداف و برنامه هاي کشور را بعد از چهل سال اول در پيش و روي دولتمردان و مردم قرار ميدهد.
بيانيه گام دوم انقلاب براي جوانان، مايه حرکت سريع در راه پيشرفت و اقتدار آفريني است
به گزارش جهانبین نیوز؛  فرمانده قرارگاه سيد الشهدا ، امروز  ضمن تبريک روز خانواده و تکريم بازنشستگان سپاه  گفت: خانواده رکن اساسي جامعه است و اگر جامعه اي استحکام خانواده در آن متزلزل باشد ، فروپاشي آن قطعي است.
 
سردار استکي ادامه داد: دشمن مي داند که اگر بخواهد بر نظام اسلامي ما پيروز شود از راه جنگ نظامي نمي تواند به اين هدف برسد، لذا در نشست ها و جلسات فکري خود و با حضور کارشناسان نخبه به اين راه حل رسيدند که اگر بر خانواده ها و جوانان تاثير فرهنگي و ضدديني بگذارند ، مي توانند اهداف خود را در اين نظام اسلامي پياده کنند.
 
يادگار دفاع مقدس افزود: خانواده در جامعه موردتاکيد خداوند و ائمه اطهار است و يکي از راه هاي حفظ بنيان خانواده ها انجام صله رحم است که باز دشمن براي به انزوا کشاندن اين فريضه مهم در فضاي مجازي نقشه هاي زيادي به راه انداخت که بايد در برابر آنها ايستاد و ضمن هوشياري خانواده ها با آنها مقابله کرد.
 
سردار استکي در ادامه بيانات خود بازنشستگان سپاه را بنيانگذاران انقلاب اسلامي و سپاه دانست و افزود: بازنشستگان آيينه شاغلين هستند و از بنيانگذاران انقلاب اسلامي و همچنين پيشکسوتان جهاد و شهادت مي باشند که در دوران خدمت خود  ، در لباس سبز پاسداري مجاهدت آنها را دنيا فهميد و در زمان بازنشسگي نيز از ياران وفادارا انقلاب و رهبري هستند.
 
بيانيه گام دوم انقلاب براي جوانان ما مايه حرکت سريع در راه پيشرفت و اقتدار آفريني است

وي با اشاره به اهميت گام دوم انقلاب اسلامي گفت: در چهل سال اول انقلاب اسلامي چالش ها ، فرازو نشيب هاي زيادي راکشور پشت سر گذاشت و دشمنان داخلي و خارجي براي  ساقط نمودن اين نظام اسلامي و شيعه ، دسيسه هاي مختلف به راه انداختند و حتي در تريبون هاي رسمي اعلام کردند که نظام ايران 40 سالگي خود را نخواهد ديد، ولي به برکت خون شهدا و حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخداي با درايت اين کشتي ،ايران اسلامي 40 سالگي خود را در 22 بهمن 97 جشن گرفت.

فرمانده قرارگاه سيد الشهدا ادامه داد: بيانيه گام دوم انقلاب توسط خود رهبري نوشته شد و تلاش زيادي براي تدوين آن صورت گرفت و اين بيانيه ، اهداف و برنامه هاي کشور را بعد از چهل سال اول در پيش و روي دولتمردان و مردم قرار ميدهد.

سردار استکي افزود: دشمنان سعي دارن با نا اميد کردن فضاي داخلي کشور از طريق فضاي مجازي و سربازان سايبري خود در کشورهاي مختلف ،به  اهداف شوم خود که همان براندازي نظام است برسند که گام دوم انقلاب اصل اميد به آينده را مطرح ميکند و اين اصل براي جوانان ما مايه حرکت سريع در راه پيشرفت و اقتدار آفريني است.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۷:۲۴

27 Dec 2019