۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۷۲۹
فرماندار اردل خبر داد:

افتتاح و کلنگ زني 27 پروژه هفته دولت در اردل

فرماندار شهرستان اردل از افتتاح ، بهره برداري وهمچنين کلنگ زني 27 پروژه با اعتبار 49 ميليارد تومان در اين شهرستان خبر داد.
افتتاح و کلنگ زني 27 پروژه هفته دولت در اردل
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار جهانبین نیوز به مناسبت فرارسيدن هفته دولت ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دولت؛ رجايي و باهنر اظهار داشت:مديران بايد در مسئوليت خود الگوبرداري از شهيدان رجايي و باهنر  که در مدت کوتاه و در سخت ترين شرايط خدمت رساني کردند و جاودانه شدند، در دستور کار خود قرار دهند.

وي ادامه داد : با مقاومت مردم و مسئولين با تاسي از الگويي که رهبر معظم انقلاب ترسيم کردند در مسير پيش آمده ناشي از تحريم  با وجود همه سختي‌ها عبور کرديم و تلاش آمريکا در نااميد کردن مردم از نظام جمهوري اسلامي بي نتيجه ماند.

وي با بيان اينکه در هفته دولت 27 پروژه در اردل افتتاح و کلنگ زني مي شود افزود: در اين هفته 17  پروژه عمراني و اقتصادي و کشاورزي در اين شهرستان با اعتبار  17  ميليارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد و عمليات اجرايي تعداد 10 پروژه عمراني با 32 ميليارد تومان کلنگ زني مي‌شود.

فرماندار شهرستان اردل هدف اصلي از گراميداشت هفته دولت بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر عنوان و تصريح کرد: زندگي شهيدان رجايي و باهنر الگوي بارز براي دولتمردان است و ساده زيستي، نظم و انضباط و رعايت حقوق بيت المال که از ويژگي هاي برتر شهيدان باهنر و رجايي است.

اين مسئول امنيت امروز کشور را از برکات خون شهيدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: مسئولان بايد خدمات اين نظام و دولت ها را براي ايجاد اميد در دل هاي مردم به انقلاب در جامعه اطلاع رساني کنند.

کیانی تاکيد کرد: هفته دولت فرصتي ديگر براي ارايه و تشريح شدن فعاليت هاي مسئولان نظام و دولت به مردم است و شايسه است در اين هفته مديران مورد ارزيابي قرار گيرند و از مديران برتر تجليل شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۸:۴۲

28 Dec 2019