کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری/

بی توجهی مسئولین نسبت به یک طرفه شدن کمربندی سامان/مسئولین به عهد خود وفا کنند

5 شهريور 1398 ساعت 8:45

عضو شورای استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمربندی سامان یکی از مسیرهای پر تردد و پر ترافیک استان چهارمحال و بختیاری است که طی سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان قرار شد از محل اعتبارات متمرکز پروژه‌های ملی ادامه این مسیر در اسرع وقت انجام شوداما متاسفانه تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ لطف اله شیخ سامانی عضو شورای استان چهارمحال و بختیاری  با اشاره به عدم رسیدگی به موضوع یک طرف شدن کمربندی شهرستان سامان گفت: این مسیر یکی از مسیرهای پر تردد و پر ترافیک استان چهارمحال و بختیاری است که طی سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان قرار شد از محل اعتبارات متمرکز پروژه‌های ملی ادامه این مسیر در اسرع وقت انجام شود.

  وی تصریح کرد: متاسفانه علی رغم اینکه همکاری مردم و باغداران عزیز شهرستان سامان  برای اجرا و ادامه مسیر کنارگذر هنوز اقدامی صورت نپذیرفته است.

شیخ سامانی اذعان داشت:  موارد فوق باید در کمیته ایمنی جاده ها توسط مسیولین ذیربط پیگیری گردد.

 نماینده استان در شورای عالی استانها افزود : جاده ورودی شهرستان سامان به سمت مزرعه لاغدنبه بدون مطالعه و کارشناسی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مسدود و جایگزینی برای آن منظور نگردیده و منجر به مشکلاتی جهت تردد مردم و کشاورزان آن منطقه گردیده.

عضو شورای اسلامی استان بیان داشت : در نزدیکی پلیس راه شهرستان سامان در پیچ قنات پز که یکی از پرخطر ترین پیچ های شهرستان می باشد اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان اقدام به مسدود نمودن جاده نموده لذا با توجه به اینکه مقرر گردیده بود پل زیرگذر جهت این منطقه احداث گردد متاسفانه پس از گذشت 3 سال از مصوبه فوق همچنان عملیاتی نگردیده و مردم با مشکل جهت تردد مواجه می باشند.

شیخ سامانی با اشاره به یکی دیگر از پیج های خطر ناک آن شهرستان بنام پیچ یالانچی افزود: عملیات احداث پل زیر گذر این پیچ نیمه کاره مانده و آسفالت آن از ضروریات است .

وی ادامه داد : در مسیر خروجی سامان به سمت کاهکش نسبت به احداث پل زیر گذر  در پیچ آن منطقه اقدام لذا روکش آسفالت آن انجام نگردیده و به همین جهت وسایل نقلیه جهت تردد از آن استفاده نمی نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولین محترم خواستاریم جهت رفع معضلات فوق در اسرع وقت تدابیر لازم را اندیشیده شود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 42728

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42728/بی-توجهی-مسئولین-نسبت-یک-طرفه-شدن-کمربندی-سامان-عهد-خود-وفا-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir