کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجليل مسئولان شهرستان اردل از خانواده شهيد اصناف اردل

4 شهريور 1398 ساعت 13:58

به مناسبت هفته بسيج اصناف جمعي از مسئولان از خانواده شهيد اصناف شهرستان اردل تجليل کردند.


به گزارش جهانبين نيوز، در اين آيين معنوي كه باحضور خانواده هاي معظم شهدا ، جمعي از مسئولان و بازاريان اردل برگزار شد، از خانواده شهيد محمد حسن رئيسي تجليل شد.




سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل  در اين آيين با گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهداي دوران دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس يادآور ايثارگري، رشادت و نماد عزت و غيرت مردم ايران اسلامي است.

موسوي افزود: رزمندگان دلير ايران اسلامي با رهنمودهاي حضرت امام خميني (ره) در برابر رژيم بعث عراق و 42 كشور حامي آن رژيم ايستادگي كردند.

وي گفت: در دوران دفاع مقدس بر خلاف جنگ هاي گذشته ايران نه تنها خاك و امتيازي به دشمن نداد بلكه از دشمن نيز امتياز گرفت و اين موفقيت نيز مرهون اتحاد و همبستگي نيروهاي ارتش ، سپاه و بسيج و مهم تر از همه رهبري هاي حضرت امام بوده است.

وي به شرايط امروز ايران اسلامي هم اشاره كرد و يادآور شد : امروز مرزهاي سياسي ايران اسلامي از مرزهاي جغرافيايي عبور كرده و توانسته ايم انقلاب اسلامي را به جهان صادر نماييم و منافع استكبار جهاني را به خطر اندازيم .

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در ادامه  با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، افزود: اين دو شهيد الگوهاي اخلاص و خدمت براي دولتمردان هستند.
موسوي، با برشمردن برخي از ويژگي هاي اخلاقي شهيدان رجايي و باهنر، اظهار داشت: اخلاص در عمل و تلاش براي خدمت به مردم موجب ماندگاري نام و خدمات اين دو شهيد شد.

وي ولايت مداري را از ديگر ويژگي هاي شهيدان رجايي و باهنر دانست و ابراز کرد: در نظام اسلامي بايد تحت امر ولايت و در جهت خدمت صادقانه به مردم کار کرد.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 42724

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42724/تجليل-مسئولان-شهرستان-اردل-خانواده-شهيد-اصناف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir