کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همسر شهيد محمد حسن رئيسي؛

مسئولين ادامه دهنده راه شهدا و دلسوز مردم باشند

4 شهريور 1398 ساعت 13:57

همسر شهيد محمد حسن رئيسي گفت: مسئولين دلسوز مردم و در راه رضاي خدا قدم بردارند همان طوري که شهداي ما در راه رضاي خدا قدم برداشتند.


مريم انصاري همسر شهيد محمد حسن رئيسي شهيد اصناف شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، اظهار داشت: از مهمترين خصلت هاي اين شهيدان والامقام ساده زيستي، مردمي بودن و مکتبي بودن بود که همواره سر مشق و الگوي مناسبي براي همه ما هستند.

انصاري با بيان اينکه شهيدان رجايي و باهنر الگوي ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند اظهار کرد:از مسئولين انتظار دارم که ترويج فرهنگ اسلامي را گسترش بدهند و اميدوارم که زرق و برق دنيا از مسائل اسلامي دورشان نکند و درراه رضاي خدا قدم بردارند  همان طوري که شهداي ما در راه رضاي خدا قدم برداشتند.

وي افزود: انشالله که همه در صراط مستقيم حرکت کنيم و به گفته هاي قرآن عمل کنيم  چرا که دنيا محل گذر است ودر اين دنيا توشه اي پر از اعمال خوب براي آخرت داشته باشيم .

انصاري بيان کرد:مسئول در تراز انقلاب اسلامي بايد خادم مردم باشد و براي خانواده و باند و گروه خود کار نکند و براي مردم دلسوزي داشته باشد و سياست‌هايش با رويکرد کمک به مستضعفين و براي عموم مردم بوده و از حق‌گويي نترسد؛ به دنبال حق باشد و اسلام و آرمان‌هاي ديني را در جامعه پياده کند.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 42723

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42723/مسئولين-ادامه-دهنده-راه-شهدا-دلسوز-مردم-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir