۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۲۷۲۲

حاشیه تالاب چغاخور از پسماندها پاکسازی شد

در اجرای مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرستان بروجن، پسماندهای حاشیه تالاب چغاخور توسط شهرداری بلداجی جمع آوری شد.
حاشیه تالاب چغاخور از پسماندها پاکسازی شد
به گزارش جهانبین نیوز ، مصوبات کارگروه مشترک پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در حوزه محیط زیست شهرستان بروجن که با حضور فرماندار، مسئولان مدیریت بحران و نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان در مردادماه سالجاری برگزار شده بود، اجرایی شد.

طبق این مصوبات، با همکاری شهرداری شهر بلداجی پسماندهای حاشیه تالاب چغاخور در این شهرستان جمع آوری شد و شرکت تعاونی دهیاران چغاخور نسبت به پاکسازی و جمع آوری زباله های حاشیه تالاب‌ها به صورت هفتگی اقدام خواهد کرد.

تالاب چغاخور در استان چهارمحال و بختیاری، در مسیر جاده شهرکرد به خوزستان، در نزدیکی شهر بلداجی شهرستان بروجن واقع شده و تالابی زیبا و ارزشمند است. اين تالاب داراي ارزش تحقيقاتي، اقتصادي و گردشگري است و يکي از مهمترين تالابهاي بين‌المللي است.

فضاي وسيع، هواي مطبوع، چشم‌اندازهاي زيبا و وجود انواع پرندگان مهاجر و بومي،آداب و رسوم اصيل بختياري ‌ها اين تالاب را در رديف يکي از کانون ‌هاي مهم جذب گردشگر در استان چهارمحال بختياري قرار داده ‌است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۳:۳۵

27 Dec 2019