۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۲۷۱۹
همزمان با هفته دولت؛

بيش از 60 پروژه در لردگان افتتاح و کلنگ زني شد

با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري بيش از 60 پروژه در شهرستان لردگان با مبلغي نزديک به 37 ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان در حوزه‌هاي مختلف راه و شهرسازي، بهداشت و درمان زير ساخت آموزش و پرورش و ... کلنگزني و افتتاح شد .
بيش از 60 پروژه در لردگان افتتاح و کلنگ زني شد
 به گزارش جهانبین نیوز؛ جعفر مرداني معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري در آيين افتتاح و کلنگ زني در شهرستان لردگان، ضمن  گرامي داشت ياد و خاطره همه شهدا خصوصاً شهيدان رجايي و باهنر که به نام هفته دولت نامگذاري شد گفت: رمز موفقيت شهرستان در گرو وحدت همدلي و انسجام اتحاد و همصدايي با مسئولين است که بايد بيش از پيش اين را در مجموعه استان و شهرستان تقويت کنيم.

وي افزود: دشمن با ايجاد فشارهاي اقتصادي و به تعبير مقام معظم رهبري جنگ تمام‌عيار اقتصادي استکبار بر عليه جمهوري اسلامي ايران که با تهديدهاي نظامي، تحريم‌هاي اقتصادي فشارها و ايجاد جو رواني و اقدامات اين چنيني خواستند که دولت را ناکارآمد نشان بدهند و به دنبال اختلافات و فاصله و شکاف بين مردم و مسئولين هستند .

مردم سرمايه اصلي اين انقلاب و نظام هستند

مرداني بيان داشت: دشمن غافل از اينکه مردم سرمايه اصلي اين انقلاب و نظام هستند و هر جا که احساس خطر کنند پاي نظام، انقلاب و رهبري خواهند ماند و با جان و دل به ميدان مي آيند همانگونه که شاهد هستيد و شاهد بوديم در تمام راهپيمايي‌ها، تظاهرات و انتخابات هايي که برگزار شد، مردم ايران هميشه در صحنه حاضر داشتند و دارند و با تمام مسائل و مشکلاتي که دشمنان براي اين ملت ايجاد کرد اما اين مردم  در صحنه حضور فعال دارند .

دشمن در سال گذشته با تمام توان و فراخوان هايي که داشتند و دنبال اين بودند که نگذارند جشن چهل سالگي انقلاب رقم بخورد اما اين مردم بودند که آمدند  پاي کار و به پشتوانه مسئولين و با محوريت خود مردم،  الحمدلله  جشن 40 سالگي انقلاب در کشوررقم خورد.
 
وي افزود: با توجه به انتخابات پيش رو همه ما بايد بتوانيم يک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثري با امنيت کامل براي مردم داشته باشيم و با ميثاق با امام و شهدا و رهبري خدمتگزار مردم باشيم و بستر را فراهم کنيم تا بتوانيم در اين انتخابات مشارکت حداکثري را رقم بزنيم که باعث مصونيت کشور اقتدار و عظمت و يأس و نااميدي دشمنان باشيم.
 
وي گفت: هفته دولت فرصت مغتنمي است که دولتمردان عملکرد و فعاليت ها و اقداماتي را که در طي يک سال گذشته داشتند بتوانند ارائه کنند، البته آنچه را که انجام ميگيرد براي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
 
معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: تمام دولت‌ها تلاش کردند کار کردن زحمات و خدماتي را داشتند طبيعتاً دولت تدبير و اميد هم در استان خدمات شايسته و بايسته اي  براي مردم عزيز و استان و شهرستان لردگان داشته اند .

 بيش از 60 پروژه در لردگان افتتاح و کلنگ زني شد
مرداني گفت: شهرستان لردگان مي‌تواند با مديران شايسته‌اي که دارد در آينده نزديک به قطب گردشگري، کشاورزي، صنعت و دامپروري تبديل شود و امروز  شاهد افتتاح و بهره‌برداري از ۴۹ طرح و پروژه با مبلغي نزديک به ۲۶ ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان در حوزه‌هاي مختلف راه و شهرسازي، بهداشت و درمان زير ساخت آموزش و پرورش و ... با اشتغالزايي ۴۱ نفر و همچنين کلنگ‌زني ۱۴ پروژه با مبلغي نزديک به ۱۱ ميليارد تومان که اميدوارم اين کلنگ‌زني که امروز براي طرح‌ها و پروژه‌ها انجام مي شود مجموعه مديران شهرستاني و مديران مرتبط استاني  با تلاش و کوشش هرچه سريعتر شاهد افتتاح و بهره‌برداري اين پروژه‌ها باشيم .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۲۵

29 Dec 2019