۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۲۷۱۶
فرمانده سپاه ناحيه لردگان:

مالک اشتر شخصيتي اخلاقي، بصير، شجاع و ولايت مدار بود

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان لردگان در آئين تجليل از رده هاي برتر سپاه ناحيه لردگان گفت: امروز بسيجيان و سپاهيان عزيز بايد همچون مالک اشتر نخعي سرباز مورد اطميناني براي ولايت باشند و حضور مطمئن و با قدرت آنها در عرصه هاي داخلي و خارجي بر قدرت ولايت فقيه مي افزايد و اين نعمت الهي روز به روز ارزش واقعي خود را در جهان به نمايش مي گذارد.
مالک اشتر شخصيتي اخلاقي، بصير، شجاع و ولايت مدار بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه شهرستان لردگان در آئين تجليل از رده هاي برتر اين ناحيه با اشاره به خصوصيات مالک اشتر، گفت: با مراجعه به تاريخ اسلام و مرور ويژگي هاي مالک اشتر، مشخص مي شود که اين شخصيت برجسته جهان اسلام در دوران خود خدمات زيادي براي حفظ اسلام و ولايت انجام داده و در همه عرصه ها شخصيتي مثال زدني بوده است.

نظري ادامه داد: مالک اشتر در زمان اميرالمومنين حضرت علي (عليه السلام) يک سرباز و فرمانده شجاع و گوش به فرمان ولي بود و اين مطيع ولايت بودن خود را در جنگها و صحنه هاي اجتماعي نشان داد  و ماجراي اهانت يکي از يهوديان در بازار به ايشان و انداختن باقيمانده سبزي ها بروي ايشان، نشان بزرگواري و نزديکي اين شخصيت بزرگ در جهان اسلام است.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان با اشاره به ماموريت سپاه و بسيج، گفت: امروز بسيجيان و سپاهيان عزيز بايد همچون مالک اشتر نخعي سرباز مورد اطميناني براي ولايت باشند و حضور مطمئن و با قدرت آنها در عرصه هاي داخلي و خارجي بر قدرت ولايت فقيه مي افزايد و اين نعمت الهي روز به روز ارزش واقعي خود را در جهان به نمايش مي گذارد.

وي تلاش شبانه روزي بسيجيان و خادمين نظام را سبب حفظ انقلاب اسلامي و دستاوردهاي  آن دانست و ادامه داد: حفظ دستاورد هاي انقلاب اسلامي از مهمترين اهداف سپاه و بسيج است که اين راه با خون شهداي زيادي آبياري شده و اکنون بايد اين درخت تنومند به سلامت پيش رود تا اهداف کامل آن محقق گردد.

نظري ضمن تقدير از رده هاي ناحيه مقاومت لردگان گفت: در جشنواره مالک اشتر سعي مي شود رده هاي برتر معرفي گردد و کارکرد آنها براي سايرين بازگو شود، که اين خود زمينه رشد و بهتر شدن برنامه ها را در پي دارد.

در پايان اين مراسم از رده هاي برتر ناحيه مقاومت شهرستان لردگان با هداي لوح تقدير تجليل شد.

انتهاي پيام/630 ل
 
 

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۹:۰۰

27 Dec 2019