کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هيئت کاراته شهرستان اردل خبر داد؛

کسب 8 مدال توسط کاراته کاران اردلي در مسابقات شوتوکان قهرماني کشور

2 شهريور 1398 ساعت 14:05

رئيس هيئت کاراته شهرستان اردل گفت:کاراته کاران نوجوان و جوان اردلي در جريان مسابقات کاراته قهرماني شوتوکان کشور موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شدند.


مهدي صالحي رئيس هيئت کاراته شهرستان اردل در گفت و گو بتا خبرنگار جهانبين نيوز اظها داشت: در جريان مسابقات کاراته قهرماني شوتوکان کشور که در چهار رده سني و در ساري برگزار شد، کاراته کاران اردلي موفق به کسب دو مدال نقره و شش مدال برنز شدند.

صالحي با بيان اينکه 11 نفر از کاراته کاران اردلي در اين مسابقات شرکت کردندافزود:اکثر شرکت کنندگان در اين دوره براي اولين بار در مسابقات شرکت کردند که جاي خوشحاليست که اين جوانان و نوجوانان ورزشي با توجه به اينکه رقباي آنها در سطح کشوري بودند  توانستند اين افتخارات را کسب کنند.

وي اظهار کرد:انتظار است مسئولين ورزشي استان و شهرستان با توجه به اينکه جوانان ورزشي اين شهرستان علاقه زيادي به کاراته دارند و در اين رشته  توانستند مقام هاي کشوري و استاني کسب کنند برا پيشرفت به اين رشته ورزشي حمايت بيشتري کنند.

رئيس هيئت کاراته شهرستان اردل به بي انگيزگي بسياري از مربيان اشاره کرد و افزود:متاسفانه مربيان کاراته حمايت نمي شوند و پشتوانه اي هم ندارند که همين مسئله باعث بي انگيزه شدن آن ها شده است.

وي تصريح کرد:وقتي که مربيان، ديگر کار نکنند و انگيزه اي نداشته باشند، به مرور کاراته شهرستان و استان هم ضعيف مي شود.

انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 42714

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42714/کسب-8-مدال-توسط-کاراته-کاران-اردلي-مسابقات-شوتوکان-قهرماني-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir