۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۲۷۱۲
نماز جمعه لردگان/

رونق توليد بهترين نسخه شفا بخش اقتصاد نظام است

امام جمعه لردگان با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با دولتمردان گفت: معظم له، اقتصاد و فرهنگ را دو اولويت مهم کشور دانست و دولتمردان بايد اين مهم را پيگيري و اقدام نمايند و کشور را از وابستگي به بيگانگان نجات دهند، رونق توليد بهترين نسخه شفا بخش اقتصاد نظام است و اين موضوع بايد اقدام شود.
رونق توليد بهترين نسخه شفا بخش اقتصاد نظام است
 به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمود و از قول امام علي عليه السلام گفت: انسانهاي با تقوا کارها و اعمال شان پاک و پاکيزه است و دلهايشان خوشوع و خضوع دارد و معصيت و آفت تقوا عامل تهديد کننده تقوا است .

وي با توجه به عيد غدير خم خصايص و ويژگي هاي ايماني و ديني امام علي عليه السلام را به عنوان يک انسان کامل معرفي کرد و خاطر نشان کرد: در اوصاف امام علي(ع) همين بس که رضايت خدا در معرفي امام علي (ع) در روز غدير به عنوان امام  امت است؛ مقام مولا امام علي(ع) در شرافت و کرامت و اولين شخص بودند در ايمان آوردن به رسول اکرم (ص)، امام علي(ع) تنها کسي است که رايحه‌ بوي رسالت توسط ايشان استشمام مي شد. معمولا تنها کسي است که اطاعت محض در همه امورات از پيامبر (ص)داشته است .

تاج زاد بيان داشت: شخصيت وجودي امام علي عليه السلام به گونه اي است که لحظه‌اي نيست که مولا در کنار پيغمبر (ص) رواي احاديث رسول الله (ص) نباشد . نام مولا به خاطر ارزش هاي والاي انساني در تاريخ ماندگار است و اين نام تا روز قيامت محو شدني نخواهد بود.

امام جمعه لردگان در خطبه دوم هفته دولت و شهادت دولتمردان شهيدان رجايي و باهنر را گرامي داشتند و خصوصيات شهيد رجايي و باهنر را روحيه عدالت‌خواهي و مردمي بودن و پيرو ولايت فقيه برشموردند. و از دولتمردان و مسئولين خواست که عملکرد خودشان را در معرض ديد مردم به نمايش گذارند و نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقويت کنند و صيانت از آراي مردم را توسط دولت مردان خواستار شد.

تاج زاد، حل مشکلات مردم و جامعه را در سايه روحيه جهادي عملي دانست و مبارزه با فساد را وظيفه دولتمردان دانست و به نکات مقام معظم رهبري در ديدار با دولتمردان اشاره کرد وعنوان دانست: مسئوليت ها مي بايست ذات و توشه آخرت شما باشند و اين لطف الهي را غنيمت شمريد.

وي در ادامه از قول معظم له فرمود: دولت در دو سال آينده باقي مانده مي بايست حواشي را کم و راه حل مشکلات جامعه را تسريع بخشد . اقتصاد و فرهنگ دو اولويت کشور است که دولتمردان بايد اين مهم را پيگيري و اقدام نمايند و کشور را از وابستگي به بيگانگان نجات دهند و رونق توليد بهترين نسخه شفا بخش اقتصاد نظام است و  اين موضوع بايد اقدام شود.

وي گفت: قطع وابستگي به صادرات نفت خام تغيير نگاه مسئولين نسبت به توليدکنندگان و پيگيري مشکلات اقتصادي اولويت هاي دولتمردان است که مي بايست اجرا و اقدام نمايند.
خطيب جمعه لردگان در ادامه گفت: مقام معظم رهبري در هشدار به دولت جنگ اقتصادي را گوشزد نموند و خواستار پيگيري جدي در اين خصوص شدند.

 وي، همچنين به روز پزشک و مشکلات پزشکي شهرستان اشاره کرد و حل مشکلات و برطرف شدن کمبودها در شهرستان را از مسئولين خواستار شدند .

انتهاي پيام630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۴۹

26 Dec 2019