کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه فارسان

دولتمردان در طول این هفته کاستی‌ها مدیریتی خود را برای مردم بازگو کنند

1 شهريور 1398 ساعت 15:04

امام‌جمعه فارسان گفت: رجایی و باهنر هر دو الگو بودند و باید خلوص را از آن‌ها یاد گرفت. دولتمردان در طول این هفته کاستی‌ها و مشکلات قلمرو مدیریتی خود را برای مردم بازگو کنند چون در ذهن مردم سؤالات فراوانی وجود دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های این هفته شهر فارسان گفت: آغاز هفته دولت راداریم و روز کارمند را گرامی می‌داریم این ایام هفته دولت، هفته تکریم کارگزاران اجرایی این نظام و کشور از طرف مردم است و هم‌چنین هفته دقت، ارزیابی و ارائه گزارش خدمات به‌وسیله عزیزان دولتمرد است.

وی افزود: امتیاز دولت و دولت‌مردان ما امروز در میان همه دولت‌ها و دولت‌مردان وابستگی مردمی آن است. شما در هیچ کشوری پیدا نمی‌کنید که دولت و دولتمردان آن این‌قدر در یک عرصه مردمی خدمت گذار باشند، بااین‌وجود توجه مردم بر اساس وظیفه وجدانی و بنا بر یک تکلیف عاطفی که دارند به خدمات دولت است، طبیعی است که به هر مقداری که مردم احساس کنند دولت خادم آن‌هاست طبیعتاً محبت، تکریم و تعظیم بیش‌تر نسبت به آن‌ها دارند.

وی بیان داشت: اگر بنا شد خدای‌نکرده این مردم باخیانت و سوءاستفاده روبه‌رو شوند این سوءتدبیر باید جبران شود. آنچه از ابتدای انقلاب تا به امروز مسلم است، این است که در رأس کارگزاران نظام، خائن وجود نداشته است. جز یکی پیدا شد که همان اول مردم از مملکت بیرونش کردند و آن بنی‌صدر ملعون بود و غیر از او در رأس کارگزاران نظام ما خائن نداشتیم. ممکن است یک عامل نفوذی در رده اجرایی نظام نفوذ کرده و خیانت، دزدی، اختلاس و رانت‌خواری کرده است، این‌ها امکان دارد، اما در رأس دولت خائن به آن شکل نداشتیم که این از برکات خون شهدا و این نظام است.

وی تصریح کرد: رجایی و باهنر هر دو الگو بودند و باید خلوص را از آن‌ها یاد گرفت. دولتمردان در طول این هفته کاستی‌ها و مشکلات قلمرو مدیریتی خود را برای مردم بازگو کنند چون در ذهن مردم سؤالات فراوانی وجود دارد.

امام‌جمعه فارسان گفت: مطالبه افرادی که رأی دادند از یک‌جهت این بود که این تشکیلات بیایند و برای معیشت و گذران زندگی مردم تدبیر کنند. هم‌چنین یک بخش انقلابی مردم هم این افراد را انتخاب کردند برای این‌که بیایند و آرمان‌های انقلابی، دینی و فرهنگی آن‌ها را مدیریت و تثبیت کنند مقام معظم رهبری در این دیدار اخیر با اعضا هیئت دولت «اقتصاد» و «فرهنگ» را دو مسئله مهم کشور خواندند و از آفات دولت‌ها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» شمردند

وی اظهار داشت: حضرت آقا اشاره کردند به اقدامات سازمان‌یافته ضد فرهنگی و ضد ارزشی و فرمودند باید مانع نفوذ این اقدامات سازمان‌یافته در تولیدات فرهنگی همچون هنر، سینما، کتاب و تئاتر شد؛ و تأکید داشتند بر اینکه ما در شرایطی هستیم که جبهه مقابل ما و دستگاه‌های استکباری، همه امکانات فرهنگی و هنری خود را برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی، به کار گرفته‌اند و ما باید برنامه‌ریزی جدی در مقابل این جبهه داشته باشیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز نگرانی کردند نسبت به مسئله حجاب در جامعه: حجاب یک حکم شرعی و یک مسئله قانونی است البته در شهرستان ما به نسبه این مسئله خوب است اما راضی نیستیم و تذکری را در این مورد به یکی از مدیران شهرستان داده‌ام و حتماً رصد هم می‌کنم.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 42711

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42711/دولتمردان-طول-این-هفته-کاستی-ها-مدیریتی-خود-مردم-بازگو-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir