۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۲۷۱۰
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مسئولین متعهدشیفته قدرت نیستند/مدیران متعهد به فکر خدمت رسانی به مردمند

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت:اگر مدیری بر حسب تکلیف شرعی مسؤولیت بر عهده بگیرد قطعا چنین شخصی خیانت نمی کند، حق و ناحق را عوض نمی کند و به فکر خدمت به مردم است.
مسئولین متعهدشیفته قدرت نیستند/مدیران متعهد به فکر خدمت رسانی به مردمند
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت احادیث معصومین و لزوم عمل به این احادیث، اظهارداشت : حضرت زهرا(س) در مورد یک حدیثی که روی پوستی نوشته شده بود به مردم گفت اهمیت این حدیث به اندازه حسن(ع) و حسین (ع) است.

فاطمی ادامه داد: چقدر خوب است که مومنین ما در منازل ‌و در محل کار خود کتب ارزشمند دینی مانند «قلب سلیم» و «گناه کبیره» را در دسترس داشته باشند و از این گنجینه ها استفاده کنند.

وی با اشاره به یک حدیث اخلاقی از پیامبر(ص) توضیح داد: کسی که همسایگانش  از دستش ناراضی باشند از مومنین و مسلمانان نیست.

فاطمی با  بیان فضیلت اخلاقی بردباری و صبر، توضیح داد: برخی در موضع گیری ها، حرف زدن ها و اظهارنظر کردن ها بدون تحقیق و با عجله ورود می کنند واین افراد مورد محبت خداوند قرار نمی گیرند.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد به فرارسیدن هفته دولت اشاره و  گفت: انبیا و معصومین هیچ گاه دلبسته قدرت نبودند ولی چون خداوند به آنان ماموریت داده بود حکومت تشکیل دادند و قدرت را به دست می گرفتند که احکام الهی را پیاده کنند.

وی  ادامه داد: شهید رجایی هم همین ویژگی را داشتند که شیفته قدرت نمی شدند ولی چون احساس تکلیف می کردند شانه های خود را زیر بار مسؤولیت قرار دادند.

فاطمی اضافه کرد: اگر مدیری بر حسب تکلیف شرعی مسؤولیت بر عهده بگیرد قطعا چنین شخصی خیانت نمی کند، حق و ناحق را عوض نمی کند و به فکر خدمت به مردم است.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۵:۰۴

27 Dec 2019