۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۲۷۰۷
مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری خبر داد

آزادی 25 زندانی جرایم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از نیازمندان و اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش، 25 نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان به همت اوقاف و با کمک خیرین و متولیان وقف کشور در روز عید غدیر آزاد شدند.
آزادی 25 زندانی جرایم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
حجت‌الاسلام حسن امیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای حمایت از نیازمندان و اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش، 25 نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان به همت اوقاف و با کمک خیرین و متولیان وقف کشور در روز عید غدیر آزاد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا طبق جلسه‌ای که با سازمان امور زندان‌ها برای معرفی زندانیان مشمول شرایط خاص تشکیل شد، اسامی افراد مشمول این طرح اخذ و به سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

امیری افزود: در ابتدا مقرر بود تعداد 80 نفر از زندانیان کشور آزاد شود که به همت خیرین و متولیان وقف تعداد زندانیان آزاد شده به 280 نفر رسید که از این تعداد 25 نفر از آنها که از استان چهارمحال و بختیاری بوده که بعد از طی مراحل قانونی، آزاد و به آغوش خانواده و جامعه باز خواهند گشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نزدیک به 225 میلیون تومان محکومیت مالی این زندانیان بوده است، عنوان کرد: این مبلغ هم از محل خیّرین استان چهارمحال و بختیاری و هم از خیّرین خارج از استان و همچنین از محل اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه گسترش وقف در زمينه‌هاي مختلف و درآمد موقوفات ازجمله براي آزادي زندانيان از برنامه‌هاي کاري اوقاف است یادآور شد: تلاش مي‌کنيم با همت خیرین و افراد نوع‌دوست و درآمد موقوفات، تا پايان سال تعداد ديگري از زندانيان جرائم غيرعمد را آزاد کنیم.

امیری با اشاره به نیازهای وقفی استان بیان داشت: کمک به آزادی محکومین نیازمند جرائم غیرعمدی، فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان و گسترش فعالیت‌های قرآنی از اصلی‌ترین نیازهای وقفی است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۰۲

29 Dec 2019