۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۲۷۰۶
نوبخت:

حذف صفر از پول ملی تحولی در شاخص‌های اقتصادی ایجاد نمی‌کند

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: نباید انتظار داشت حذف صفر از پول ملی شاخص‌های اقتصادی را متحول کند و لازم است این طرح با برنامه‌های دیگری انجام شود.
حذف صفر از پول ملی تحولی در شاخص‌های اقتصادی ایجاد نمی‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه  صبح امروز در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران یکی از دلایل سفرش به این استان را شرکت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است عنوان و اظهار کرد: لازم است بیش از گذشته به این استان سفر کنم و پیگیر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باشم.

وی با شاره به وجود چند پروژه مهم در چارچوب اقتصادی مقاومتی در این استان تاکید کرد: این سفر در راستای ارزیابی و تسریع در روند اجرای این پروژه‌ها است.


نوبخت اولین طرح در این زمینه را اتصال چهارمحال و بختیاری به شبکه سراسری ریلی دانست و عنوان داشت: اتمام راه‌هایی چون جاده مواصلاتی شهرکرد-لردگان یکی دیگر از دلایل سفر به این استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: قرار است یک کار ویژه برای افرادی که به هر دلیلی نیازمند مساعدت هستند انجام شود، مقرر است هم‌چون برخی استان‌ها که ضرورت ایجاب می‌کرد 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان در این استان ظرف یک سال ساخته شود.

وی تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی را در راستای کمک به تولیدکنندگان دانست و بیان داشت: در قانون بودجه هشت برنامه برای ایجاد 988 هزار فرصت شغلی تعریف شده است که در این برنامه‌ چهارمحال و بختیاری نیز آورده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه حذف صفر از پول ملی به‌منظور ایجاد آمادگی فضای جامعه با محاسبات است تاکید کرد: نباید انتظار داشت این طرح شاخص‌های اقتصادی را متحول کند و لازم است این کار با برنامه‌های دیگری انجام شود.

نوبخت ادامه داد: از آنجایی که مبانی محاسباتی ملت ایران بر مبنای تومان است به همین جهت تلاش شد این موضوع که یک واقعیت است و با زندگی مردم  سر و کار دارد آسان‌تر شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۲:۰۷

26 Dec 2019