۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۲۷۰۲
در راستای بیانیه گام دوم انقلاب/

اجرای طرح رسم ابرار در چهارمحال و بختیاری/ غفلت از قشرهای نیازمندحمایت، به هیچ رو مورد قبول نیست

معاون فرهنگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: طرح رسم ابرابر الگو برداری از سنت امیر المومنین و خانواده مطهر ایشان است که در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
اجرای طرح رسم ابرار در چهارمحال و بختیاری/ غفلت از قشرهای نیازمندحمایت، به هیچ رو مورد قبول نیست
عباس اسلامی معاون فرهنگی سپاه  حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح رسم ابرار الگو برداری از سنت امیر المونین و خانواده مطهر ایشان است.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تبلیغات و جریان سازی فرهنگی در سطح استان و سپاه انجام گرفته است تصریح کرد: از تمام خانواده ها درخواست شد که در یک اقدام معنوی و هماهنگ از روز یک شنبه سوم شهریور ماه تا پنجم شهریور مصادف با گرفتن سه روز روزه خانوادگی امام علی (ع) اقدام به گرفتن روزه در این سه روز نمایند.

اسلامی ادامه داد: افراد در پایان هر روز روزه گرفتن قیمت غذا روزانه افراد خانواده را جدا حساب کرده و برای فقرا، یتیمان و آزاد سازی زندانیان در حساب های جداگانه واریز نمایند.

وی اذعان داشت: روز 23 ذی الحجه که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به مسکین و فقیر است جهت کمک به مساکین و فقرای جامعه اختصاص می یابد که به همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی شماره حساب مشخص معرفی می شود.

اسلامی عنوان کرد: روز 24 ذی الحجه که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به یتیم است جهت کمک به ایتام جامعه اختصاص می یابد که با همین منظور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شماره حساب مشخص معرفی می شود.
 
وی افزود: روز 25 ذی الحجه که مصادف با اعطای افطار اهل بیت به اسیر است با همکاری سازمان زندانها ، ستاد دیه، دفاتر، حمایت و یا ستاد صبر شماره حساب مشخص جهت کمک به آزادی زندانیان اختصاص می یابد.

اسلامی با تاکید بر اینکه خانواده ها و سایر اقشار جامعه می توانند در این طرح شرکت کنند بیان داشت: در همین راستا اطلاع رسانی مناسب به مردم و بسیجیان با استفاده از ظرفیت بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی و همچنین ترویج طرح در مسجد و اطلاع رسانی طرح به پاسداران و خانواده های آن ها انجام شده است.

وی از اهدا این طرح نیز خبر داد و گفت: این طرح در الگو برداری و ترویج سنت اهل بیت در خصوص بخشش به افراد ایتام و زندانیان است.

اسلامی رفع محرومیت زدایی به ویژه در بیانیه گام دوم  را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: تحقق انتظارات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت رسیدگی به مستضعفان از مهم ترین اهداف اجرای طرح رسم ابرار است.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۲۱

26 Dec 2019