۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۶۹۶
در چهارمحال و بختیاری/

افزایش بازنشستگان آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش از سل 90 به بعد به تعداد آن ها افزوده شده است و امسال بیشترین بازنشستگان را نسبت به سال های گذشته داشته ایم.
افزایش بازنشستگان آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تعداد بازنشستگان فرهنگی ما رو به افزایش است تصریح کرد: تعداد بازنشستگان ما رو به افزایش بوده و این در حالی است که تعداد دانش آموزان نیز در حال افزایش است.

قائدامینی با تاکید بر اینکه بیش از هزار نفر خروجی بازنشستگان ما از آموزش و پرورش است بیان داشت: 280 نفر وارد مجموعه آموزش و پرورش می شود که این خود چالش بزرگی است چراکه تعداد ورودی و خروجی تفاوت بسیار زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه برای ساماندهی در ادارات در دستور کار قرار گرفته است بیان داشت: همه تلاش آموزش و پرورش در این است که بتوانیم مهر خوبی را امسال داشته باشیم.

قائد امینی به  درخواست انتقالی معلمین چه داخل و چه خارج از استان نیز اشاره کرد و گفت: بعضی از همکاران که در اولویت قرار گرفته بودند کارهای انتقالی آن ها صورت گرفت اما افراد زیادی هستند که در لیست نوبت قرار گرفته اند .

وی با اذعان بر اینکه ما انتقالی ها را کاملا به صورت شفاف انجام داده ایم بیان داشت: 900 نفر از همکاران درخواست انتقالی داشته اند که در صف انتظار مانده اند.

قائد امینی با بیان اینکه در این استان کمترین اعتراض را در مباحث آموزش و پرورش داشته ایم عنوان کرد:  ما تنها 48 مورد اعتراض داشته ایم که هیچ کدام آن ها به سازماندهی اعتراضی نداشتند بلکه تنها درخواست آن ها مشکل نقل و انتقال بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نقل انتقال های ضروری در شهریور ماه در صورت امکان صورت خواهد پذیرفت.

قائدامینی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی توسعه نیروی انسانی تلاش های زیادی صورت گرفته است بیان داشت: در سال های آینده نیروهای جوان و پر انرژی وارد آموزش و پرورش می شوند که درصد زیادی از اشتغال جوانان را رقم خواهد زد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان بر اساس ماده 28 توانسته است که 128 نفر را وارد آموزش و پرورش کند.

قائد امینی  به دستور العمل  جذب نیروی های پیش دبستانی و سرباز معلم  اشاره کرد و گفت:  کسانی که در این سال ها فعالیت داشته باشند و سه گزینه بیمه، فرم گزینش، حق الزحمه که بر اساس اسناد مالی باشد را به ما ارائه دهند استخدام خواهند شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۵:۳۹

27 Dec 2019