کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می‌شود

28 مرداد 1398 ساعت 10:39

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه هر بخشی از کشور نیاز به توسعه زیرساخت‌های لازم دارد، گفت: زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می‌شود که توجه به ورزش دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری یکشنبه شب در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در شهرکرد با اشاره به اهمیت بحث ورزش و تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش اظهار کرد: پرورش نیروی انسانی برخوردار از مهارت، عامل توسعه و پیشرفت کشور است و این امر باید در آموزش و پرورش محقق شود.

وی افزود: آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر نقش مهمی در صادرات، درآمدزایی، پیشرفت و توسعه کشور و استان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش‌آموزان بر كسی پوشیده نیست و در این راستا فعالیت‌های ورزشی در مدارس به صورت هدفمند می‌تواند آینده‌ای با نشاط و توام با سلامت اجتماعی و قهرمان‌پروری برای كشور رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه توسعه هر بخشی از کشور نیاز به توسعه زیرساخت‌های لازم دارد، بیان داشت: زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می‌شود که توجه به ورزش دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه است.

عباسی گفت: باید در کنار توجه و توسعه تعلیم و تربیت، به بحث ورزش دانش‌آموزان نیز توجه شود تا از طریق دیپلماسی ورزشی هم که شده فرهنگ و تمدن ایرانی را به همه دنیا صادر کنیم.

وی به موقعیت آب و هوایی و ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در استان برای برگزاری مسابقات ورزشی به‌خصوص ورزش دانش آموزی اشاره کرد و با ابراز امیدواری از میزبانی هرچه بهتر چهارمحال و بختیاری در این رویداد، گفت: امیدوارم در این چند روز مسابقات، در کنار ورزش، درس همکاری و غیرت را تمرین کنید.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 42693

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42693/زیرساخت-توسعه-ورزش-کشور-دانش-آموزان-شروع-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir