۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۲۶۹۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه هر بخشی از کشور نیاز به توسعه زیرساخت‌های لازم دارد، گفت: زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می‌شود که توجه به ورزش دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه است.
زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری یکشنبه شب در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در شهرکرد با اشاره به اهمیت بحث ورزش و تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش اظهار کرد: پرورش نیروی انسانی برخوردار از مهارت، عامل توسعه و پیشرفت کشور است و این امر باید در آموزش و پرورش محقق شود.

وی افزود: آموزش‌های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر نقش مهمی در صادرات، درآمدزایی، پیشرفت و توسعه کشور و استان دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش‌آموزان بر كسی پوشیده نیست و در این راستا فعالیت‌های ورزشی در مدارس به صورت هدفمند می‌تواند آینده‌ای با نشاط و توام با سلامت اجتماعی و قهرمان‌پروری برای كشور رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه توسعه هر بخشی از کشور نیاز به توسعه زیرساخت‌های لازم دارد، بیان داشت: زیرساخت توسعه ورزش کشور از دانش آموزان شروع می‌شود که توجه به ورزش دانش‌آموزی دارای اهمیت ویژه است.

عباسی گفت: باید در کنار توجه و توسعه تعلیم و تربیت، به بحث ورزش دانش‌آموزان نیز توجه شود تا از طریق دیپلماسی ورزشی هم که شده فرهنگ و تمدن ایرانی را به همه دنیا صادر کنیم.

وی به موقعیت آب و هوایی و ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در استان برای برگزاری مسابقات ورزشی به‌خصوص ورزش دانش آموزی اشاره کرد و با ابراز امیدواری از میزبانی هرچه بهتر چهارمحال و بختیاری در این رویداد، گفت: امیدوارم در این چند روز مسابقات، در کنار ورزش، درس همکاری و غیرت را تمرین کنید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۴۴

29 Dec 2019