۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۲۶۸۵
مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد:

حضور گروه جهادی پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: گروه جهادی پزشکی «خدیجه کبری(س)» در شهرستان کوهرنگ مستقر شدند.
حضور گروه جهادی پزشکی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری  در حاشیه بازدید از فعالیت گروه جهادی پزشکی مستقر در شهرستان کوهرنگ بیان کرد: این گروه جهادی شامل 100 پزشک و دندانپزشک است که تا پایان مردادماه به ساکنان این مناطق خدمات درمانی ارائه می‌‌دهند.

وی با قدردانی از فعالیت گرو‌ه‌های جهادی در مناطق محروم استان ادامه داد: این گروه جهادی از سال‌های گذشته در مناطق محروم استان حضور یافته و در راستای توانمندسازی ساکنان گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

700  گروه جهادی به‌عنوان تشکل همکار با کمیته امداد همکاری می‌کنند

عبدالله دارایی، مسئول تشکل‌های جهادی کمیته امداد در ادامه افزود:  گروه‌های جهادی بنابر بر مأموریت خود خدمات متنوعی را در زمینه‌های پزشکی، دندانپزشکی، علمی، فرهنگی، عمرانی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: 700 گروه جهادی به ‌عنوان تشکل همکار با این نهاد همکاری می‌کنند که از این مجموع 16 گروه شامل متخصصان دندانپزشک با کمیته امداد همکاری دارند.

ارائه 17 هزار خدمت درمانی به نیازمندان در مناطق محروم کشور

وحید کمرروستا، مشاور امور جوانان رئیس کمیته امداد نیز بیان کرد: در سال گذشته 17 هزار خدمت در زمینه بهداشت و درمان با اعتبار 5 میلیارد تومان توسط گروه‌های جهادی به نیازمندان در سراسر کشور ارائه شده است.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم تصریح کرد: باتوجه به بالا بودن هزینه‌های دندانپزشکی و عدم توانایی پرداخت هزینه‌های بیماری‌های دهان و دندان توسط مددجویان در مناطق محروم، خدمات دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار توسط دندانپزشکان جهادی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۰۴

27 Dec 2019