کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان بروجن درمجلس:

رفتار غیر انسانی با شیخ زکزاکی مقابله با تفکر اصیل اسلامی است

27 مرداد 1398 ساعت 9:29

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد غیر انسانی دولت و پارلمان نیجریه با شیخ زکزاکی ، وابستگی آنان به غرب را آشکار می سازد و پوشالی بودن ادعاهای حقوق بشری استکبار جهانی را بر ملا می سازد.


خدیجه ربیعی نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ با اشاره به اینکه آنچه در بحث جسمانی این روحانی نیجریه ای مطرح است نگاه انسانی به شرایط وخیم اوست تصریح کرد: صرف نظر از عقیده، سیاست، استراتژی ، مذهب و دیگر مولفه های شخصی ، اجتماعی ، سیاسی و ... منطق نوع دوستی حکم می کند که جان افراد را محترم شمرده و خطر را از هم نوع دور کنیم.

ربیعی ادامه داد: حرکت دولت نیجریه و اقدام غیر انسانی دولت هندوستان در رسیدگی غیر مسئولانه به شیخ زکزاکی نشان می دهد حقوق بشری برای غربی ها و سرسپردگان آنان اهمیت دارد که در راستای منافع استکباری آنان باشد.

درخواست آزادی شیخ زکزاکی را امضا نمودم

وی خود را جزء نمایندگانی دانست که درخواست آزادی شیخ زکزاکی و رسیدگی به شرایط ایشان را به اتفاق همکاران دیگر امضا نموده و گفت: این حداقل کار ممکن در دفاع از دبیر کل جنبش اسلامی نیجریه که مظلومانه مورد بی مهری ، بی توجهی و سخت گیری های درد منشانه سیاسی غرب قرار گرفته است می دانم.

ربیعی افزود: یک سفارش به دولت و پارلمان نیجریه دارم که فکر نکنند این شیخ مظلوم متعلق به یک جریان سیاسی داخل کشورشان می باشد بلکه شیخ زکزاکی و امثال او همچون شیخ نمر عربستانی ، شیخ عیسی قاسم بحرینی و سید حسن نصرالله لبنانی  که پرچم مقابله با کفر را به دست گرفته اند حاصل تفکر جهان اسلام هستند و متعلق به جغرافیای مرزی کشورها  نمی باشد.

معیار غرب برای دفاع از حقوق بشر، سنجش با منافع استکباری است

وی بیان داشت: اگر مسلمانان به ویژه جهان تشیع احساس تکلیف کنند خواب را بر مدعیان دفاع از آزادی و مدافعان به اصلاح حقوق بشری آشفته کرده و عواقب جبران ناپذیری برای آنها به همراه خواهد داشت  پس شایسته است که این مدعیان حقوق انسانی در مواضع فعلی خود تجدید نظر کرده و زمینه رسیدگی به شرایط جسمانی او را بر اساس وظیفه انسانی مورد توجه و رسیدگی قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت یک هزار پزشک ایرانی در جهت صدور بیانیه حمایت از شیخ زکزاکی و اعلام آمادگی برای درمان ایشان نشان دهنده اوج عاطفه ، احساس و نوع دوستی همه جانبه ایرانی است که این موضوع حتی به کشورهایی مثل ژاپن و مالزی نیز سرایت کرده و پزشکان این کشورها نیز پس از اقدام پزشکان ایرانی برای رسیدگی به وضعیت درمانی ایشان اعلام آمادگی نمودند.

ربیعی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا" آینده بر اساس نصح صریح قرآن کریم در سوره قصص متعلق به جامعه مظلوم و مستضعفین عالم بوده و پیروزی و نصرت به جبهه ایمان تعلق داشته ، حقوق بشر غربی در اعماق قبرستان تاریخ دفن خواهد شد و روزی خواهد رسید که نشانی از استکبار، تروریست و صهیونیست وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 42683

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42683/رفتار-غیر-انسانی-شیخ-زکزاکی-مقابله-تفکر-اصیل-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir