۰
plusresetminus
پیام سردار محمد علی اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی.
پیام سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال وبختیاری در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
بسم الله الرحمن الرحيم
 
26مرداد سالروز ورود افتخار آفرین آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی،برگ زرینی است که در قاموس خاطرات ارغوانی انقلاب اسلامی که برگرفته از تفکر  عاشورایی است ماندگار شد تا راه عزت و سرافرازی این کشور برای فتح قله های پیشرفت و اقتدار همواره روشن بماند.

این روز مبارک یادبود عظمت مردان بزرگی است که صفحه های تاریخ را به تسخیر مجاهدت خود در آورده و سطر به سطر خاطرات جان فشانی های تاریخی آنان بوی عطر شقایق های سرخ جبهه های مقاومت و ایثار می دهدو نسل های کنونی و آِینده حماسه واقعی سرو قامتان دلاور را در دیوانی از خون، ابیاتی از عشق و استعاره هایی از لاله های پرپرکربلای جبهه ها می خوانند تا زمزمه عاشقانه جهاد نجوای رهپویان خط خونین رشادت ها باشد.

فرصت را غنیمت دانسته،این روز خجسته را به تمام دلاور مردان غرور آفرین سال های دفاع مقدس،رزمندگان،ایثارگران،خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه آزادگان غیرتمند تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای همه مجاهدان غیور، صحت سلامتی و تندرستی در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهان و خواستارم.
 
سرتیپ دوم پاسدار  علی محمد اکبری
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۰:۳۴

26 Dec 2019