۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۲۶۸۰
در چهارمحال و بختیاری/

زیرساخت های مناسب جهت جذب گردشگر باید فراهم شود

عضو شورای استان چهارمحال و بختیاری گفت : زیرساخت های مناسب جهت جذب گردشگر به استان باید فراهم و تمهیدات لازم توسط مبادی مربوطه اندیشیده شود.
زیرساخت های مناسب جهت جذب گردشگر باید فراهم شود
 بهنام صادقی عضو شورای استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار داشت: زیرساخت های مناسب جهت جذب گردشگر به استان باید فراهم و تمهیدات لازم توسط مبادی مربوطه  اندیشیده شود.

عضو شورای استان با اشاره به بکر بودن منطقه (احمد آباد)تنگ صیاد و نزدیکی آن با کارخانه سیمان و فولاد سفید دشت گفت: این منطقه مستعد جهت جذب  گردشگران سرمایه گذاری در بخش صنعت  و توریست  محیط زیست (علاقه مندان به گردشگری در محیط زیست) است  و مکانی بکر جهت احداث هتل می باشد که متاسفانه با توجه به اینکه این  مناطق محیط زیستی می باشند و ساخت هتل مستلزم دریافت موافقت و مجوزات از مبادی مربوطه است ، جهت  رونق آن باید راهکارهای مناسب اندیشیده شود .

صادقی بیان داشت: حمام های قدیمی شهرهای شهرستان بروجن (سفیددشت ،فردانبه و گندمان )که از دوران صفویه به یادگار مانده در حال تخریب است لذا اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با توجه به اینکه بخش خصوصی کمتر  در این شهر هاورود می نماید تمهیدات لازم جهت مرمت و بازسازی آن را در اسرع وقت معمول نماید.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان با اشاره به همکاری کشاورزان سفید دشت جهت تعریض جاده  شریانی دهنو- سفیددشت- شهرستان کیار به بخش مرکزی  این شهر  افزود : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان جهت تکمیل تعریض این راه شانه سازی و روکش این مسیر اقدام نماید.

 وی افزود: احداث دور برگردان در محور شهرکرد بروجن در محل تلاقی جاده اختصاصی با صنعت فولاد   و همکاری با تنها صنعت فعال  استان (فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ) از ضروریات است.

صادقی در پایان توجه ویژه به شهرستان بروجن با توجه به اینکه این شهرستان دارای  جاذبه های  گردشگری و طبیعت گردی میباشد را از مسئولین محترم خواستار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۲۹

29 Dec 2019