:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> گردشگری چهارمحال و بختیاری نیازمند اعتبار ویژه | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۲۶۷۸

گردشگری چهارمحال و بختیاری نیازمند اعتبار ویژه

نماینده مردم شهرستان هایاردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت گردشگری خوبی برخوردار بوده که نیاز است اعتبارویژه ای به آن تعلق گیرد تا در جذب گردشگر بتواند موفق عمل کند.
گردشگری چهارمحال و بختیاری  نیازمند اعتبار ویژه
علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصاد و بیکاری  در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از طرح های کشاورزی در این استان آماده بهره برداری است تصریح کرد: اگر بتوانیم تخصیص آب را برای طرح های کشاورزی بگیریم 70 درصد این طرح ها به بهره برداری می رسد.

کاظمی  با اشاره به اینکه یک سری مشکلات در خصوص بانک ها نیز وجود دارد بیان داشت:  همه بانک ها باید به یکدیگر متصل شوند تا مشکلات دادن تسهیلات به سرمایه گذارها حل شود.

وی همچنین به کمبودپزشک در استان نیز اشاره کرد و گفت: متخصصین از مناطق محروم ما خرج می شوند و این خود یک مشکل اساسی است که باید حل شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه بحث فرهنگی را نیز باید جدی گرفت بیان داشت: آسیب ها ی فرهنگی را باید شناسایی کرد و در جهت رفع آن تلاش نمود.

وی در خصوص گردشگری استان نیز گفت: این استان قابلیت پتانسیل گردشگری را دارد و باید اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته شود تا نتیجه خوبی برای استان داشته باشد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۰:۴۴

28 Dec 2019