۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۲۶۷۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در دستگاه های اجرایی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند استفاده از توان علمی و تخصصی اعضای سازمان‌های مردم نهاد را در اولویت قرار دهند و از این ظرفیت استفاده کنند.
ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در دستگاه های اجرایی
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: : تجهیز سمن‌ها به تجهیزات، وسایل و ادوات تخصصی به منظور استفاده در مواقع بحران ضرورت دارد و اعضای سازمان‌های مردم نهاد در مواقع بحرانی و حوادث مختلف همواره به عنوان بازوی توانمند دولت وارد میدان شده و به کمک دولت‌مردان آمده‌اند.

عباسی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های امور مالیاتی، تامین اجتماعی، امور اجتماعی، محیط زیست و ورزش و جوانان است، تصریح کرد: شناسایی مشکلات سمن ها در حوزه‌های مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن انجام و نشست‌های تخصصی با هدف رفع این مشکلات برگزار شود.

استاندار در ادامه افزود: همچنین نحوه تنظیم و انعقاد انواع قراردادها و تفاهم‌نام‌های حقوقی به اعضای سازمان‌های مردم نهاد ضرورت دارد.

وی در پایان تقویت ارتباط بین مسئولان دولتی و اعضای سازمان‌های مردم نهاد را تأکید کرد و بیان داشت: سازمان‌های مردم نهاد، بازوان اصلی دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سلامت اجتماعی، کاهش آسیب‌ها و پیشرفت و توسعه جامعه هستند و باید از ظرفیت آنها به بهترین نحو استفاده کرد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۲۳

29 Dec 2019