۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۲۶۶۹
در چهارمحال و بختیاری/

اهدا 306 جهیزیه به زوج های جوان

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌ ۹۷ به همت و تلاش جهادگران بسیجی در همین ایام ۳۰۰ جهیزیه تحویل داده شد، با تلاش‌های صورت گرفته امسال تعداد بیشتری جهیزیه اهدا شد، مجموعه سپاه در تلاش است با حمایت و پشتیبانی بیشتر در مراسمات بعدی این تعداد افزایش یابد.
اهدا 306 جهیزیه به زوج های جوان
به گزارش جهانبین‌نیوز سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در آیین اهدای 306 جهیزیه به مناسبت عید ولایت و امامتدر ابتدا با تکریم مقام شامخ  دوهزار و ۴۴۰ شهید گرانقدر چهارمحال و بختیاری و ضمن تبریک عید غدیرخم و ایام مبارک امامت و ولایت و تبریک به نوعروسان و نودامادان در شرف ازدواج گفت: امروز به‌مناسبت عید غدیرخم ۳۰۶ جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) بیان کرد: در سال‌ ۹۷ به همت و تلاش جهادگران بسیجی در همین ایام ۳۰۰ جهیزیه تحویل داده شد، با تلاش‌های صورت گرفته امسال تعداد بیشتری جهیزیه اهدا شد، مجموعه سپاه در تلاش است با حمایت و پشتیبانی بیشتر در مراسمات بعدی این تعداد افزایش یابد.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه بین سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و کمیته‌امداد امام خمینی(ره) در خصوص ساخت خانه مددجویان چهارمحال و بختیاری مصوب شد ۳۰۰ خانه مددجویان توسط نیروهای جهادی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در سراسر استان ساخته شود که در سال گذشته ۵۰ واحد مسکونی مددجویی، امروز در شهرستان بروجن ۸۰ واحد مددجویی و مابقی تا پایان سال تحویل داده می‌شوند.

اکبری با اشاره به فعالیت‌های سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در بحث محرومیت‌زدایی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، سازندگی امداد‌رسانی توضیح داد: در خصوص کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده در سیل ابتدای سال ۹۸ سپاه‌قمربنی‌هاشم(ع) در خود استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های سیل‌زده مجاور اقداماتی انجام داد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) اضافه کرد: سپاه قمربنی‌هاشم(ع) به‌عنوان معین و پشتیبان استان خوزستان در منطقه شعبیه شهرستان شوشتر حاضر و کمک‌های مردم استان چهارمحال و بختیاری که بعضاً خود نیازمند بودند را به مردم آسیب‌دیده این منطقه رساند.

وی با اعلام اینکه بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال کمک غیرنقدی مردم چهارمحال و بختیاری به واسطه سپاه قمربنی‌هاشم(ع) به مردم سیل‌زده منطقه شعبیه رسانده شد، افزود: در بحث زلزله سرپل‌ذهاب نیز شاهد حضور بسیجیان، نیروهای جهادی و کمک‌های مردمی به مردم زلزله‌زده بودیم و تعداد ۱۸۰ واحد مسکونی ساخته و تحویل داده شد.

اکبری با اشاره به تفاهم‌نامه سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای ساخت ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی اعلام کرد: پس از تکمیل، تحویل خواهند شد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) عنوان کرد: هر اقدام موفقی همراهی بخش‌های گوناگون استانی و حمایت خود مردم را دربرداشته است.

وی ضمن تقدیر از خیرین و قرارگاه‌های خاتم و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اظهار کرد: در خصوص زیرساخت‌ و پروژه‌های متعددی که در سراسر استان چهارمحال و بختیاری در دست اقدام گروه‌های جهادی بسیج است بالغ‌بر یک هزار و ۲۵۰ پروژه تا پایان سال ۹۸ به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

اکبری تصریح کرد: ۷۵۰ پروژه از یک‌ هزار و ۲۵۰ پروژه تاکنون انجام شده که امروز ۱۰۰ پروژه از آن به‌صورت نمادین بهره‌برداری می‌شود و‌ مابقی تا پایان سال تحویل داده می‌شوند.

فرمانده‌سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در پایان با اشاره به فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب گفت: مبارزه با استکبار جهانی خدمت به محرومان است، مجموعه سپاه‌پاسدارن تلاش می‌کند در راستای منویات مقام معظم رهبری تلاش کند که مبادا حرف ولی امر زمین بماند و امید است شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های گوناگون محرومیت‌زدایی در سطح کشور و استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۱۲

29 Dec 2019