۰
plusresetminus
عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای حرکت و گام برداشتن به سوی شیوه های مطلوب و پایدار و حفاظت از جاذبه های گردشگری شهری و روستایی باید صنعت گردشگری رونق گیرد که این مهم جز با ارائه طرح گردشگری جامعی از سوی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری غیر ممکن است.
ضرورت رونق صنعت گردشگری در چهارمحال و بختیاری/  رسیدگی به جاده ها  باید در اولویت کار قرار گیرد
به گزارش جهانبین نیوز ، صادق عالیپور عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  در جلسه که بمنظور پیگیری مصوبات مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و همچنین راهداری و حمل و نقل جاده ای  با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیران مربوطه و اعضای شورای اسلامی استان برگزار شد با اشاره  نقش اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در ترویج فرهنگ گردشگری گفت : نواحی شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری به علت دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان و بکر از مقاصد مهم گردشکری باید محسوب شوند که متاسفانه علیرغم اینکه این موضوع مسئله مهمی برای مدیریت های شهری و روستایی محسوب میگردد به غیر از تحمیل بار مالی منفی و هنگفت برای شهرداری ها و دهیاری سودی در بر نداشته.

عضو شورای اسلامی استان افزود:  برای حرکت و گام برداشتن به سوی شیوه های مطلوب و پایدار و حفاظت از جاذبه های گردشگری شهری و روستایی باید صنعت گردشگری رونق گیرد که این مهم جز با ارائه طرح گردشگری جامعی از سوی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری غیر ممکن است.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان با اشاره به عدم  انجام اسفالت و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جاده روبروی مرکز درمانی سینا این شهرستان گفت:  با توجه به اینکه  این مرکز تنها مرکز تک تخصصی  در استان است که از سال ۱۳۷۴ در زمینه بستری و درمان بیماران دارای اختلالات روانپزشکی مزمن در سطح استان فعالیت می نماید لذا توجه به  آن از  ضروریات است.

در پایان عالیپور مشکلات سه راهی چغاهست به سمت گوشه از قبیل آسفالت و علائم و ... را بیان و از مسیئولین امر خواست رسیدگی به مشکلات جاده ها را در اولویت کاری خود قرار داده.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۷:۵۲

28 Dec 2019