۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۲۶۶۶
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

عدم توسعه‌یافتگی زخمی کهنه بر پیکره چهارمحال و بختیاری/لزوم حفظ وحدت در اجرای اصول نظام

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث توسعه زخم کهنه‌ای است که بر پیکره این استان مانده و همچنان در برخی از رتبه‌بندی‌ها چهارمحال و بختیاری از آخر اول است.
عدم توسعه‌یافتگی زخمی کهنه بر پیکره چهارمحال و بختیاری/لزوم حفظ وحدت در اجرای اصول نظام
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی کاظمی نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار  در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع کنند.

وی با بیان اینکه در بحث حل اختلافات، اصحاب رسانه می‌توانند کمک‌کننده باشند اضافه کرد: اصحاب رسانه همیشه به‌صورت گمنام عمل می‌کنند و یکی از دغدغه‌های و آرزوهای ما این است که اصحاب رسانه از امنیت به معنای واقعی در بحث شغلی برخوردار باشند.

کاظمی خبرنگاری را شغلی پردردسر و پرخطر عنوان و یادآور شد: خبرنگاران در همه حوادث و بحران‌ها حضور دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ اینکه دشمن در سال‌های بعد از انقلاب مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کرده‌ است اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند نقشی رو به جلو و دقیق داشته باشند و به کشور کمک کنند که کشور از این پیچ سخت ایجادشده مانند پیچ‌های قبلی به سلامت عبور کنند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه می‌توانند کمک کنند تا اصول نظام را به‌طور جدی دنبال کنیم و لازم است در اجرای اصول نظام ید واحده باشیم.

کاظمی بیان داشت: لازم است سرمایه‌ای به نام "سرمایه اجتماعی اعتماد" که امام خمینی (ره) ایجاد کردند تقویت کنیم و مشکلات فراروی کشور را برطرف سازیم.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه منجر به ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در این استان می‌شود تاکید کرد: بحث توسعه زخم کهنه‌ای است که بر پیکره این استان مانده و همچنان در برخی از رتبه‌بندی‌ها چهارمحال و بختیاری از آخر اول است.


انتهای پیام/ ۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۰۶

29 Dec 2019