کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرکرد:

مسئولین باید از جهادگران بسیجی الگو بگیرند/ روحیه جهادی حلال مشکلات اقتصادی است

24 مرداد 1398 ساعت 10:56

امام جمعه موقت شهرکرد گفت : از اوایل انقلاب اکثر مردم و گروه های جهادی به دنبال پست و حقوق نبودند و امروز نیز باید همان روحیه جهادی را در بین مسئولین زنده کرد.


حجت الاسلام و المسلمین فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: فرهنگ و منش تمام اولیاء الهی روحیه جهادی بوده است که در همه ادیان الهی نیز این مسئله موج می زند.
 
وی با اشاره به اینکه در اسلام که به عنوان کامل ترین دین خدا است روحیه جهادی موج می زند تصریح کرد: مردم مسلمان این روحیه را دارند که برای رضای خدا و بندگان خدا کار کنند .
 
حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بیان داشت: حضرت محمد (ص) روحیه جهادگری و  فداکاری داشتند و ایشان خدمت، تلاش و ایثارگری را به همه ما آموخته اند.
 
وی ادامه داد: ائمه اطهار بدون هیچ چشم داشتی و بدن توجه داشتن به مزد و پاداش برای جامعه و به صورت گمنام و ناشناس کار می کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین فاطمی گفت: حرف اول ما دین است و اینکه انسان نباید تنها برای مزد کار کند بلکه اول از هر چیزی رضای خداوند را در نظر بگیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی از امامان معصوم به ما سرایت کرده است بیان داشت: از اوایل انقلاب گروه های جهادی شکل گرفت و تمام آن ها به کمک مردم می رفتند و به همین خاطر جهاد سازندگی نیز شکل گرفت.
 
حجت الا اسلام و المسلمین فاطمی با بیان اینکه از اوایل انقلاب اکثر مردم و گروه های جهادی به دنبال پست و حقوق نبودند بیان داشت: اویل انقلاب توجه مردم و مسئولین چیز دیگری بوده  و امروز شکل جریان ها فرق کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولین ما باید روحیه جهادی داشته و از آن کمال استفاده را ببرند اذعان داشت: اولیاء الهی ما داد می زنند که اخلاق دینی را باید ترویج دهید.
 
حجت الا اسلام و المسلمین فاطمی با اشاره به اینکه زنده شدن ارزشهای روحیه جهادی در بین مسئولین ما لازم و ضروری است اظهار کرد: ما در جنگ تحمیلی به خاطر داشتن روحیه جهادی توانسته ایم موفق شویم.
 
وی با بیان اینکه عده ای هستند که نه تنها روحیه جهاد گری ندارند بلکه برای متولیان امور مزاحمت هم ایجاد می کنند تصریح کرد: اگر روحیه جهادی هنوز هم در بین همه مردم و مسولین وجود داشته باشد آن ها می توانند صبر کنند تا از این پیچ های خطرناک رد شویم .
 
حجت الا اسلام و المسلمین فاطمی گفت: مسئولین باید به مطالبات دینی بپردازند فرهنگ جهادی را تقویت کنند و امنیت را بالا ببرند.
 
وی در بخش دیگر از صحبت های خود به تجدید میثاق جهادگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: اینگونه تجمعات می تواند جوانان را سرشوق بیاورد و روز به روز بر تعداد جهادگران افزوده شده و نشاط در بین جوانان به وجود آید.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 42665

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42665/مسئولین-باید-جهادگران-بسیجی-الگو-بگیرند-روحیه-جهادی-حلال-مشکلات-اقتصادی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir