کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان:

جهادگران بسيجي مصداق حرکت انقلابي جوانان در گام دوم انقلاب هستند

24 مرداد 1398 ساعت 10:01

امام جمعه لردگان، بسيج و جهادگران بسيجي را از برکات انقلاب اسلامي خواند و گفت: براساس بيانيه گام دوم انقلاب مسئوليت‌ها بيشتر متوجه نسل جوان است و نسل جوان نيز بايد در بستر يک تشکيلاتي به کار گرفته شود که بهترين تشکيلات همين بسيج است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان ضمن تقدير و تشکر از فعاليت هاي ارزشمند و ستودني جهادگران بسيجي و گروه هاي جهادي فعال  در سطح کشور و خصوصا شهرستان لردگان، انجام کارها با داشتن فرهنگ و روحيه بسيجي و جهادي را مشگل گشاي مشکلات و نارسايي هاي امروز جامعه دانست و گفت: عملکرد  گروه هاي جهادي و جهادگران بسيجي، نمونه بارز  فرهنگ انقلابي و جهادي است و هر کجا اين فرهنگ و روحيه به ميدان آمد، گشايش و پيروزي نصيب گشت و هر کجا روحيه اشرافي، غرب زده و ليبرال به ميدان آمد جز شکست، ذلت و خواري براي ما به بار نياورد.

امام جمعه لردگان با اشاره به پيام مقام معظم رهبري در جمع گروه هاي جهادي و بسيح سازندگي ادامه داد: کار جهادي، به معني کار برخاسته از ايمان و به کارگيرنده‌ هرچه بيشتر از ظرفيّت وجودي انسان است؛ و اين دو هيچ يک، نقطه‌ پايان ندارد؛ پس کار جهادي امروز شما ميتواند ده‌ها و صدها برابر، کيفيّت و ارتقا و گسترش يابد.

وي، بسيج و جهادگران بسيجي را از برکات انقلاب اسلامي خواند و خاطرنشان کرد: براساس بيانيه گام دوم انقلاب مسئوليت‌ها بيشتر متوجه نسل جوان است و نسل جوان نيز بايد در بستر يک تشکيلاتي به کار گرفته شود که بهترين تشکيلات همين بسيج است.

تاج زاد تصريح کرد: کار جهادگران بسيجي همان سيره پيامبر گرامي اسلام است، اين جهادگران بسيجي در حقيقت همان خواسته قرآن را انجام مي‌دهند و بايد توجه داشت که اين جهادگران پيشگامان عمل به بيانيه گام دوم رهبر انقلاب هستند.

وي افزود: حضور سپاه و بسيج در اقصي نقاط  خصوصا در مناطق سيل زده و زلزله در استان هاي مازندران، لرستان و خوزستان و...  بسيار پر رنگ بود و اعتمادي که مردم به اين نهاد دارند براساس باورهاي ديني و انقلابي و تجربه اين چهار دهه در رابطه با بسيج بوده و با خدمات صورت گرفته از سوي بسيج، مردم به اين نهاد اعتماد کرده، کمک‌هاي خود را به اين نهاد داده و از آن حمايت مي‌کنند.

امام جمعه لردگان بسيج و گروه‌هاي جهادي بسيج را از برکات انقلاب اسلامي برشمرد و اضافه کرد: مردم بايد اقبال خود نسبت به بسيج را بيشتر و بهتر کنند به‌خصوص حضور نسل جوان نيز بايد هم از نظر کمي و هم کيفي در بسيج بيش از پيش باشد. بنابراين يکي از کانال‌هايي که جوانان مي‌توانند از طريق آن به عرصه‌هاي سازندگي و خدمت‌رساني وارد شوند تشکيلات بسيج است تا جوانان با ورود به بسيج بتوانند در اين حوزه‌هاي گوناگون گام دوم انقلاب براي خدمت به مردم و انقلاب اسلامي در حوزه سازندگي نقشي بهتر از گام اول ايفا کنند.

انتهاي پيام1026ج/630ل


کد مطلب: 42663

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42663/جهادگران-بسيجي-مصداق-حرکت-انقلابي-جوانان-گام-دوم-انقلاب-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir