۰
plusresetminus
امام جمعه سامان گفت: گروه های جهادی ما را به یاد جهاد سازندگی و جهادگران اوایل انقلاب می اندازد، به همان شکل با ایمان، خلوص و اعتقاد، جوانانی که تلاش می کنند بدون هیچ چشم داشتی و درکنار هم مشغول به خدمت رسانی باشند.
بسیج سازندگی نمایانگر تکیه سپاه به توان نیروهای جوان کشور است/ مجاهدت جهادگران بسیجی حماسه های دفاع مقدس را زنده می کنند
حجت الاسلام علی اصغر عقیلی امام جمعه سامان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در رابطه با پیام رهبر معظم انقلاب به جهادگران بسیجی اظهار داشت: اگر اقدامات جهادی مناسب نبود رهبری این پیام را صادر نمی کردند، اینکه در دیدار جمعی از جهاد گران بسیجی  با رهبری ، ایشان  براین موضوع تاکید داشتندو هم اینکه این طرح سالها است اجرا می شود

عقیلی ادامه داد: نتایج کار جهادی محسوس و ملموس است و امروزه فراگیر شده است، لازم است که تمام مردم متوجه شوند که باید از ظرفیت ، پتانسیل و انرژی جوانان استفاده شود

امام جمعه سامان  با بیان اینکه بعد از این پیام رهبری ، انشاالله شاهد رشد و ساماندهی این طرح باشیم اذعان داشت: در آینده شاهد آن خواهیم بود که دیگر کشورها نیز از این طرح  الگو برداری کنند

وی به بیانات رهبری که فرمودند ارتباط گروههای جهادی با یکدیگر و ارتباط آنها با دستگاههای قادر بر پشتیبانی، بپردازید بی‌آنکه دچار ارتباطهای اداری مرسوم و دست‌وپاگیر شوید اشاره و افزود: ارتباط گروه های جهادی با یکدیگر و  ارتباط آنها با ادارات و ارگانهایی که درگیر هستند سبب این خواهد شد که مسائل و مشکلات  ، بروکراسی های اداری  و کاغذ بازی هایی که ممکن است  باعث به نتیجه نرسیدن یک طرح شود به حداقل برسد.

حجت الاسلام عقیلی بیان داشت: مجموعه کارهایی که جهادگران در این مدت انجام داده اند خیلی خوب و چشمگیر است و نتیجه آن هم دیده شده است ، می توان گفت گروه های جهادی ما را به یاد جهاد سازندگی و جهادگران اوایل انقلاب می اندازد، به همان شکل با ایمان، خلوص و اعتقاد، جوانانی که تلاش می کنند بدون هیچ چشم داشتی و درکنار هم مشغول به خدمت رسانی باشند.

عقیلی هدف از این طرح را خدمت رسانی به مناطق محروم دانست و افزود: اعزام این گروها به مناطق محروم و حل مشکلات مردم  که گاها بعضی از ادارات وارگانها توان حل آن راندارند و یا در گیر همان بروکسی های اداری می شوند ، وعده وعید داده می شود یا  عمل نمی شود یا محقق نمی شود  از اهداف این طرح است .

امام جمعه سامان بیان داشت : رشد اینگونه کار ها باعث می شود جوانان بیشتری جذب این گروه ها شوند. همانطور که نظر رهبر معظم انقلاب نیز هست . امیدوارم که تعداد جوانان حاضر در این گروه ها بیشتر شود.

حجت الاسلام عقیلی اضافه کرد: پیام رهبری  به جهادگران بسیجی تلنگری است که دیگران هم متوجه اهمیت این موضوع شوند و از آن حمایت کنند. طرح های جهادی را خیلی ها می توانند حمایت کنند، وقتی یک گروه جهادی به منطقه ای اعزام می شود ممکن است در گیر بروکراسی های اداری شوند ولی اگر صحبت های امام خمینی (ره) را سرلوحه کار قراردهند، همه باید با هم ،متحد ومنسجم وارد کار شوند و اگر غیر از این باشد همان مشکلات وجود دارد.

انتهای پیام/1027ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۵۷

29 Dec 2019