کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرکرد خبر داد

اعزام ایتام کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع) شهرکرد به مشهد مقدس

24 مرداد 1398 ساعت 8:27

عسگر زمانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرکرد از برگزاری اردوی زیارتی و اعزام 40 دانش‌آموز کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع) به مشهد مقدس خبر داد.


عسگر زمانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از برگزاری اردوی زیارتی و اعزام 40 دانش‌آموز کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع) به مشهد مقدس خبر داد.

وی برگزاری اردوهای زیارتی را یکی از فعالیت‌های شاخص اداره اوقاف و امور خیریه به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی این دانش‌آموزان دانست و بیان داشت: این اردوی زیارتی سیاحتی به مدت هفت روز با همکاری و حمایت مالی اداره کل اوقاف و امور خیریه درقالب طرح نشاط معنوی (اوقات فراغت تابستان) و با هدف نشاط‌افزایی، تجدید روحیه، تفریح گروهی و افزایش تعاملات اجتماعی با محوریت "تکریم فرزندان یتیم و تقویت ریشه مذهبی آن‌ها" برگزار شد.

زمانی افزود: این اردو که از 22 تا 28 مردادماه می‌باشد، شرکت‌کنندگان علاوه‌بر زیارت گروهی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، با همکاری آستان قدس رضوی از برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و ورزشی نیز بهرمند می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرکرد ادامه داد: بقاع متبرکه به‌عنوان یک نماد اعتقاد به ولایت و امامت ازجمله اعتقادات مهم اصول مذهب ماست و از عنایات الهی وجود مقدس بارگاه امام رضا (ع) و آستان مقدس امامزادگان در ایران است که همواره ملجأ و پناهی برای همه مسلمانان و شیعیان بوده است.

وی افزود: هزینه برگزاری این اردو به میزان 200 میلیون ریال از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط تأمین شد.

زمانی گفت: هم‌اکنون تعداد 85 نفر از پسران یتیم چهارمحال و بختیاری در موقوفه بی بی ماه‌بیگم تحت سرپرستی اداره کل اوقاف استان می‌باشند.

کانون فرهنگی تربیتی ایتام امام صادق (ع) در موقوفه بی بی ماه بیگم سال 1384 با نیت نگهداری و سرپرستی پسران یتیم وقف شد.
   
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 42656

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42656/اعزام-ایتام-کانون-فرهنگی-تربیتی-امام-صادق-ع-شهرکرد-مشهد-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir