۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۲۶۵۳
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مراسم سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در سی و یک نقطه استان خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه هفتم شهریور از ساعت 10 صبح با عنوان «ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم» در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
مراسم سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تبریک دهه‌ با عظمت امامت و ولایت و اشاره به سال‌روز حماسه دلوار اظهار کرد: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی در اولین جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت شهدای دولت و روز ملی مبارزه با تروریسم، بیان داشت: تبیین چهره منافقان و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی، بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه هشت شهریور، بیان پیامدهای فاجعه هشت شهریور و روشنگری برای نسل جوان ازجمله اهداف ویژه برنامه‌های این ایّام است.

گرجی بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر را از دیگر اهداف بزرگداشت هفته دولت برشمرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در طی سی روز چنان اقداماتی داشتند که همچنان در اذهان عمومی باقی مانده است و نیاز است مجددا اندیشه‌های این بزرگواران بازشناسی شود.

وی پایبندی به اصول اسلامی و انقلاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و بیان داشت: شهیدان با دفاع بی‌منت از محرومین، ساده‌زیستی، دقت در نحوه استفاده از بیت‌المال، مردم‌داری و مهرورزی، مقابله با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی جاودانه شدند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در سی و یک نقطه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنجشنبه هفتم شهریور از ساعت 10 صبح با عنوان «ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم» با سخنرانی دکتر محمدجواد هاشمی‌نژاد در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گفته وی برگزاری کلاس معارف مدیران استان در تپه نورالشهداء به‌منظور بزرگداشت سیره شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری مراسم در سه مسجد شهرکرد و 9 ویژه‌برنامه در 9 شهرستان و 9 مسجد از دیگر برنامه‌های این ایّام است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۶:۱۳

30 Dec 2019