کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

عزم بسیج برای سازندگی کشور / همت گروه های جهادی برای خدمات رسانی عمومی

23 مرداد 1398 ساعت 11:38

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی کمک به مناطق محروم در قالب مردم نوازی، مردم یاری و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است.


سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 670 گروه جهادی  فعال در سطح استان چهارمحال و بختیاری  داریم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 300 گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام کرده ایم بیان داشت: این گروه های جهادی در غالب گروه های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی ، اقتصادی، کشاورزی و آسیب های اجتماعی در مناطق محروم استان اعزام شده اند.

فولادی ادامه داد: هم اکنون 65 گروه جهادی در عرصه بهداشتی و عمرانی در سطح استان و 10 گروه جهادی خارج از استان در قالب فرهنگی، داندانپزشکی و دامپزشکی در حال فعالیت هستند.

وی  به اقدامات گروه های جهادی در سطح این استان اشاره کرد و گفت: تا کنون هفت هزار نفر معاینه پزشکی ، 22 آسیب دیده ناشی از سیل تعمیر و مرمت شده  و کارهای فرهنگی زیادی صورت گرفته است.

فولادی با تاکید بر اینکه بیشترین اقدامات گروه های جهادی اجرای کارهای فرهنگی بوده است بیان داشت: مسائل مذهبی، مسائل شرعی، مشاوره و... تاثیر بالایی در فرهنگ سازی دارد .

وی افزود: وقتی کار فرهنگی خوبی انجام شود قطعا" کارهای دیگر هم بهتر انجام گرفته و مردم را برای حضور درگروه های جهادی راغب تر می کند.

فولادی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را کمک به مناطق محروم در قالب مردم نوازی، مردم یاری و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی دانست.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز اجتماع جهادگران بسیجی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب  اسلامی است خاطر نشان کرد: 25 نفر از جهادگران شاخص این استان برای این اجتماع بزرگ اعزام شده اند.

انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 42651

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42651/عزم-بسیج-سازندگی-کشور-همت-گروه-های-جهادی-خدمات-رسانی-عمومی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir